Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-01-20 12h50
Antwoorden: 8 antwoorden
Wanneer ik met mijn herlaadkaart Tempo Touch met 6,27 € belkrediet probeer gebruik te maken van mobiel internet, dan bekom ik met url
https://denial.orange.be/mcz-prepnomorecredit?
Connexion internet bloquée
Votre volume de surf est épuisé, vous n’avez donc plus accès à internet.
Pour continuer à surfer, cliquez sur le bouton ci-dessous.
Home
Internetverbinding geblokkeerd
Je hebt je surfvolume opgebruikt. Je hebt dus geen toegang meer tot het mobiele internet.
Om verder te surfen, klik hieronder.
--------------------------------------------------
Met 6,27 € belkrediet op een Tempo Touch herlaadkaart lijkt mij deze "Internetverbinding geblokkeerd"-pagina geheel onterecht én de beste manier om snel klanten kwijt te geraken.
Aan Facebook, Twitter,... doe ik niet (meer) mee, via de Orange contact webform
https://www.orange.be/nl/contacteer-ons/online
krijg je na meerdere dagen dan een antwoord:
Contacteer ons op 5100
Zonder er bij te vermelden of 5100 een gratis telefoonnummer of niet is.
Best lomp !
Nu dus via de Orange contact webform
https://www.orange.be/nl/contacteer-ons/online
of 5100 een gratis telefoonnummer of niet is....
Weer dagen wachten op een antwoord.
Ik moet zeggen, Orange doet echt op alle mogelijke manieren hun best om hun trouwe klanten weg te jagen. Kan er iemand op deze Orange Tribe hier krachtdadiger optreden dan "Contacteer de klantendienst" te antwoorden ?
't Is in het belang van Orange
Alvast bedankt
Vandaag 8 dagen na mijn vragen aan Orange via
https://www.orange.be/nl/contacteer-ons/online
of hun Orange telefoonnummer 5100 (waar Orange mij m.b.t. mijn oorspronkelijke vraag naar doorverwezen heeft met hun "Contacteer ons op 5100") een gratis telefoonnummer is, heb ik ondanks de Orange Team reply:
We hebben je vraag goed ontvangen. We nemen binnen 3 werkdagen contact op.
We danken je voor je trouw en blijven tot je beschikking voor meer informatie.
nog steeds geen antwoord bekomen...
Dus vandaag dit maar opnieuw gevraagd aan Orange.
't Ja...
Je hebt het intussen al zelf ondervonden: het credo van Orange is "Geduld is een Schone Deugd" ...
Zeg wel !
Vandaag 3/2/2020 vanwege Eric van het Orange Team het antwoord op mijn vraag van 21/1/2020, "of 5100 een gratis telefoonnummer of niet is...." ontvangen:
Het nummer 5100 is inderdaad een gratis nummer
Mijn originele vraag welke ik nu via dit gratis Orange-nummer 5100 zou kunnen stellen, namelijk
Waarom bekom ik wanneer ik met mijn herlaadkaart Tempo Touch met 6,27 € belkrediet probeer gebruik te maken van mobiel internet, de inhoud van url
https://denial.orange.be/mcz-prepnomorecredit?
Internetverbinding geblokkeerd
Je hebt je surfvolume opgebruikt. Je hebt dus geen toegang meer tot het mobiele internet.
heb ik ondertussen al via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie als klacht "gesteld".
Orange heeft ruim kans én tijd gehad om dit probleem op te lossen.
Misschien gaat via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie vlugger bij Orange. En zo niet staat hun klachten-aantal dan toch terecht één hoger.
Update volgt
Hier ben ik toch ook benieuwd naar, want dat is inderdaad niet OK ... 🤔