annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Historiek mobiele data

Topic gestart op: 24-12-23 16h30

Antwoorden: 7 antwoorden

Familieverhoest
Aspirant verkenner

Historiek mobiele data

Ik zou de historiek van het mobiele data verbruik van mijn verschillende GSM abonnementen willen kennen. Dit zou me helpen om een juiste keuze te maken voor het meest aangepaste GSM abonnement. 

Dit lijkt me voor Orange to erg simpel om te zien? 

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Jessiedevos
Gewaardeerd verkenner

je kan alles volgen in de orange app, ik ben zonet bij tariefplan gaan kijken en daar stond dat het ik beter een lager tarief van abonnoment zou nemen.

Of je kan via je gedetailleerde facturen alles naast elkaar leggen, en zo je verbruik bekijken. Alles te vinden in de app

0 pluimen
JVV94
Veteraan verkenner

Op je maandelijke facturen kun je je verbruikte data raadplegen. Ik zou denken dat je voldoende info kunt halen uit de laatste 3 facturen, om een geschikt abonnement te kiezen?

Vanaf Januari:

  • GoPlus: 30GB
  • GoIntense: 80GB
  • GoExtreme: 300GB

Hopelijk heb je hier voldoende info mee.

0 pluimen
Familieverhoest
Aspirant verkenner

Inderdaad, ik kan in de app het verbruik van de huidige maand opvolgen en in mijn facturen het overzicht per  maand zien. Wat ik zou willen is in een grafiek per nummer de historiek te zien. Ik zie het niet zitten om elke factuur te doorlopen en zelf nog eens alles te noteren. Dit kan echt niet moeilijk zijn voor Orange om dit weer te geven. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Familieverhoest 

Ik denk niet dat Orange dit zomaar voor u gaat doen. Je beschikt immers zelf over voldoende gegevens.

En zoals @Josette reeds aangaf, uw maandelijkse totaal verbruik (dat je simpelweg van uw factuur kan aflezen) in een excel spreadsheet zetten en daar dan een grafiek van tevoorschijn toveren is niet echt moeilijk of tijdrovend. Ik zou zelfs zeggen: dit is een van eerste de basisvaardigheden die je doen krijgt wanneer je excel wil aanleren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen