annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe Cloud installeren met Flybox nummer?

Topic gestart op: 08-04-19 22h23

Antwoorden: 8 antwoorden

RonaldV
Ervaren verkenner

Hoe Cloud installeren met Flybox nummer?

OPGELOST

Hallo iedereen. Ik heb sinds kort een Flybox met abo. Werkt prima, via wifi op m'n iPad, via utp op de pc. Nu wil ik gebruik maken van Orange Cloud. Ik (probeer) te registreren op Cloud, maar... als ik daarna wil inloggen, krijg ik een waarschuwing dat ik de sms moet valideren die me gezonden is ! Gezonden naar het nummer van de sim die in de Flybox zit ! Die kan 'k dus niet lezen ! Dus, ik haal de sim uit de Flybox, steek hem in een gsm, op zoek naar een sms, maar niks... Kan iemand mij vertellen hoe 'k hier te werk moet gaan ? Bedankt bij voorbaat ! Ronald.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@RonaldV  Voor het gebruiken van de cloud dient er een GSM nummer van Orange ingegeven te worden. De cloud zit namelijk hieraan verbonden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@RonaldV  Voor het gebruiken van de cloud dient er een GSM nummer van Orange ingegeven te worden. De cloud zit namelijk hieraan verbonden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
RonaldV
Ervaren verkenner

Spijtig. Als  Flybox gebruiker ben 'k tenslotte ook abonnee... Maar bon, 't zij zo. Iedereen nogmaals bedankt om mee te denken.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@RonaldV  schreef:

Spijtig. Als  Flybox gebruiker ben 'k tenslotte ook abonnee... Maar bon, 't zij zo. Iedereen nogmaals bedankt om mee te denken.


Niets verhindert u om die vraag eens aan Orange te stellen om zoiets mogelijk te maken. Nee heb je reeds, ja kun je misschien krijgen ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@RonaldV  Voor het gebruiken van de cloud dient er een GSM nummer van Orange ingegeven te worden. De cloud zit namelijk hieraan verbonden.


Zoals ik reeds vermoedde ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen