Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-04-19 22h23
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen. Ik heb sinds kort een Flybox met abo. Werkt prima, via wifi op m'n iPad, via utp op de pc. Nu wil ik gebruik maken van Orange Cloud. Ik (probeer) te registreren op Cloud, maar... als ik daarna wil inloggen, krijg ik een waarschuwing dat ik de sms moet valideren die me gezonden is ! Gezonden naar het nummer van de sim die in de Flybox zit ! Die kan 'k dus niet lezen ! Dus, ik haal de sim uit de Flybox, steek hem in een gsm, op zoek naar een sms, maar niks... Kan iemand mij vertellen hoe 'k hier te werk moet gaan ? Bedankt bij voorbaat ! Ronald.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Spijtig. Als Flybox gebruiker ben 'k tenslotte ook abonnee... Maar bon, 't zij zo. Iedereen nogmaals bedankt om mee te denken.
@RonaldV schreef:
Spijtig. Als Flybox gebruiker ben 'k tenslotte ook abonnee... Maar bon, 't zij zo. Iedereen nogmaals bedankt om mee te denken.
Niets verhindert u om die vraag eens aan Orange te stellen om zoiets mogelijk te maken. Nee heb je reeds, ja kun je misschien krijgen ..
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |