annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik mijn 4G optimaal gebruiken zodat ik elke maand toe kom met mijn 4G?

Topic gestart op: 15-04-22 16h21

Antwoorden: 4 antwoorden

janadesmet17
Gewaardeerd verkenner

Hoe kan ik mijn 4G optimaal gebruiken zodat ik elke maand toe kom met mijn 4G?

Ik zit elke maand redelijk rap door mijn 4G ik vroeg me af of er manieren zijn om minder 4G te gebruiken

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
datakiller
Ervaren verkenner

De meeste telefoons hebben een databesparingsoptie die achtergrondverbruik beperkt, zorg ook dat alle opties in apps uit staan zoals bij een cloud opslagdienst backup over mobiele data, zo zou het snel kunnen gaan 😉

janadesmet17
Gewaardeerd verkenner

Dank je wel

 

0 pluimen
Dirkjeanoniem33
Gewaardeerd verkenner

Gebruik van 4G voor muziek te luisteren/tv te kijken zuigt je 4G op. Gebruik dit daarom niet.

patrick2
Wijze
Wijze

@Dirkjeanoniem33 en @janadesmet17 

Als ik veel stream van muziek ( enkel voor in de auto dus niet thuis ) dan kom ik maandelijks aan een 6 GB maar ik stream dan wel in de hoogste kwaliteit. Je kan deze kwaliteit altijd lager zetten , niet elke muziek app zal dit hebben maar ik gebruik Apple music , die ondersteund dit wel. 

Daarnaast gebruik ik thuis nooit 4G maar enkel wifi ook dat is al een enorme besparing die je hebt , thuis heb je 'onbeperkt ' vast internet. 

Daarnaast gebruik ik nooit mijn 4G of uberhaupt mijn gsm voor Netflix of andere streaming diensten om tv te kijken. 

Al met al kom ik dus persoonlijk uit op een verbruik van 6 GB per maand en niet meer. Vroeger was dat minder maar door de muziek in de auto te gebruiken wordt het meer. Ook updates en dergelijk , dan bedoel ik echt grote updates , doe ik thuis via wifi en dus niet via 4G. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen