annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe mobiel internet delen naar samsung tab A

Topic gestart op: 14-12-19 17h29

Antwoorden: 25 antwoorden

Febeferre
Gewaardeerd verkenner

Hoe mobiel internet delen naar samsung tab A

Hoe kan ik mijn internet delen met de tablet van de kindjes? Krijg het niet in orde.

Labels (1)
25 ANTWOORDEN 25
patrick2
Wijze
Wijze

@Febeferre  kan u specifieker zijn met welk gsm toestel u dat wil doen ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Febeferre
Gewaardeerd verkenner

Samsung A50

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Febeferre 

Eigenlijk maakt het type en merk niet uit. Er zullen enkel details verschillen.

Hoofdzaak is: het toestel in kwestie moet in staat zijn om aan tethering te doen. Als dat niet in de settings staat, zal het niet gaan.

Wat is tethering: eenvoudig gezegd is dat een techniek waarbij je uw smartfoon verandert in een WiFi hotspot. Je gaat dus uw eigen 4G beschikbaar stellen voor anderen en dat gebeurt dan via WiFi. Je geeft in je foon een naam en en paswoord in dat je wil gebruiken. De "gasten" krijgen dan deze naam en het paswoord. Wanneer dan hun WiFi aangezet wordt zullen zij uw WiFi zien staan. Verbinden met het paswoord en het is in de sakosj

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Febeferre 

Ik heb het even opgezocht en de A 50 kan dat perfect aan.

Hier een link naar een handleiding hoe dat te doen. Het is een soort dia voorstelling, je moet 16 keer op pijltje rechts klikken om alles gezien te hebben.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Febeferre
Gewaardeerd verkenner

Heb dit gedaan op mijn gsm maar nog krijg ik mijn tablet niet verbonden?  Moet ik op tablet iets speciaals voor.  Sorry ben echt een leek hierin en kids blijven zeuren dat hun tablet in orde geraakt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen