annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe mobiel internet delen naar samsung tab A

Topic gestart op: 14-12-19 17h29

Antwoorden: 25 antwoorden

Febeferre
Gewaardeerd verkenner

Hoe mobiel internet delen naar samsung tab A

Hoe kan ik mijn internet delen met de tablet van de kindjes? Krijg het niet in orde.

Labels (1)
25 ANTWOORDEN 25
Jolientanghe221
Aspirant verkenner

Moet je een wachtwoord ingeven?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jolientanghe221  schreef:

Moet je een wachtwoord ingeven?


Aan wie stel je die vraag?

Het is altijd een goed idee om de naam van diegene aan wie je de vraag stelt eerst even neer te schrijven. Dat doe je door eerst een apestaart (@ dit dus) in te geven waarna er een lijst verschijnt van iedereen die in deze thread reeds iets gepost heeft. Gewoon de juiste uitkiezen en aanklikken.

Op die manier is er nooit twijfel van wie zich aangesproken moet voelen. Bovendien, wanneer je dat doet krijgt betrokkene een berichtje dat iemand zijn naam vermeld heeft.

Als alternatief kan je ook het hele bericht aanhalen, zoals ik hier bij u gedaan heb. Enkel doen wanneer het niet te lang is OF het minder belangrijke deel uitwissen. Dat doe je door te klikken op de twee aanhalingstekens hier bovenaan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Febeferre 

Nee, niks speciaals ...

Wanneer je in de settings van uw foon er op de juiste manier een hotspot van gemaakt heb, zou je met uw tablet het WiFi signaal van uw foon moeten zien. Daarop aanloggen met het paswoord dat je hebt aangemaakt op uw foon en er zou verbinding moeten zijn.

Zodus, op uw tablet in de WiFi zoeken naar het signaal van uw foon. Als je dat niet kunt vinden is de hotspot op uw foon niet correct ingesteld. Doe dat opnieuw, bekijk eens op uw gemak de instructies zoals weergegeven in de link die ik gepost hen.

Hier nogmaals die link:

Hier een link naar een handleiding hoe dat te doen. Het is een soort dia voorstelling, je moet 16 keer op pijltje rechts klikken om alles gezien te hebben.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Wanneer je de link volgt zou je het beeld hieronder moeten krijgen:

Screenshot_2019-12-16 Samsung Galaxy A50 - Gebruik de telefoon als wifihotspot Vodafone Nederland.png

Onder de foto van de foon staat telkens wat tekst en uitleg. Dan op het rode pijltje rechts klikken, en dat 16 keer om het volledige stappenplan te volgen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Febeferre
Gewaardeerd verkenner

Dit heb ik allemaal gevolgd

Leden met de meeste pluimen