Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-11-19 19h02
Antwoorden: 10 antwoorden
Hallo
Volgens de voorwaarden vermeld op de website van orange.be zou ik met mij flybox onbeperkt kunnen surfen. Weliswaar aan verlaagde snelheid wanneer de actieve bundels opgebruikt zijn, maar de connectie met internet zou moeten blijven bestaan. Niet dus.
Nadat mijn 150G opgebruikt was werd ik automatisch doorgestuurd naar een webpagina van orange met de foutieve melding dat mijn sim in een verkeerde modem zou steken, wat pertinent niet waar is!
Ik heb net een extra optie van €10 moeten bijnemen om terug weer te kunnen surfen. Orange jaagt me dus op kosten terwijl zijzelf beweren dat alleen de datasnelheid verlaagd wordt bij overschrijden van de actieve bundels. Nergens op de website wordt gewaag gemaakt van enig surflimiet.
Heb trouwens 4 keren moeten bellen naar de klantendienst met wisselend resultaat. Eerst wordt er getracht me wijs te maken dat een datalimiet normaal is, er wordt naar het model van mijn wifi-modem gevraagd, wordt in wacht gezet waarna de verbinding wegvalt, etc...
Uiteindelijk lijkt er nu een ticket te zijn opgemaakt maar dit heeft dus veel voeten in de aarde gehad. Simpel is anders.
Kortom als orange nergens op de website van een datalimiet gewaagt dan mag er ook geen datalimiet zijn. Wens een deftige uitleg en de terugstorting van mijn €10.
Heb bijlage toegevoegd van de webpagina waarnaar ik automatisch werd doorverwezen to.
Gegroet.
De FlyBox werkt met een eigen sim kaart en een eigen abonnement. Daar een sim kaart van een Cheetah abonnement insteken heeft trouwens niet veel zin want de hoeveelheid data dat die hebben is sowieso veel kleiner dan die van een originele FlyBox kaart. Als het al zou werken, want dat is niet gegarandeerd.