annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan geen mms versturen of ontvangen

Topic gestart op: 01-03-21 20h53

Antwoorden: 14 antwoorden

Wildgraywolf
Aspirant verkenner

Kan geen mms versturen of ontvangen

Ik heb onlangs een Samsung galaxy A51 gekocht en sindsdien kan ik geen mms versturen of ontvangen. 

Ik heb alle stappen van de online configurator doorlopen. Ik heb meermaals gebeld naar 1910 om een SMS met configuratie-instellingen te ontvangen maar ik krijg nooit die sms. Ik heb mijn gsm al meermaals opnieuw opgestart en ja, mijn mobiele data staat aan.

Hoe kan ik de mms-functie alsnog activeren?

Labels (2)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Josette
Wijze
Wijze

@Wildgraywolf  goedemiddag,

denk dat je het foute nummer gebruikt niet?

Om de dienst automatisch te activeren, stuur je een sms met de boodschap mms naar 1912. Je ontvangt dan een configuratiebericht dat je dient op te slaan in je toestel. Indien je deze sms niet hebt ontvangen, kan je de nodige instellingen online nogmaals verzenden.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Wildgraywolf
Aspirant verkenner

Op de website van orange staat 1910 

https://www.orange.be/nl/hulp/mobiele-telefonie/smsjes-en-mmsjes-versturen-en-ontvangen

Ik heb intussen ook een berichtje naar 1912 gestuurd maar ook daar krijg ik geen reactie op.

0 pluimen
Wildgraywolf
Aspirant verkenner

En toch werkt het niet...

0 pluimen
Wildgraywolf
Aspirant verkenner

Goeiedag,

Dit zijn de screenshots. 

Screenshot_20210301-230544_Settings.jpg

Screenshot_20200713-162137_Settings.jpg

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Kan je die screenshots nog eens plaatsen, maar alvorens op "posten" te klikken, ze een beetje uitrekken aub? Daartoe klik je op de afbeelding, ze kleurt dan blauw. Dan een hoekje vastgrijpen met de muis en gewoon ver naar rechts trekken.

Ik kan amper lezen wat er staat, en niet alles. Het is gewoon te klein. Vergroten helpt niet, dan is alles wazig.

Thx

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen