Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-03-21 23h41
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb vorig jaar juni een flybox gekocht voor mijn 2de residentie in de ardennen. Heeft altijd perfect gewerkt. Nu ben ik 6 maanden niet geweest en bij aankomst vandaag merk ik dat ik geen internet connectie meer heb, internet lampje is rood. Mij gsm 4g werkt perfect dus geen signaal probleem. Wordt je flybox.sim automatisch gedeactiveerd na tijd van inactiviteit ook al betaal je netjes abonnement? Heb al meerdere malen gereset.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@LindaR Misschien moet je eens kijken in je klantenzone, onder toestellen, of je simkaart niet geblokkeerd is. Als dit wel het geval is, kan je het deblokkeren.
Het is ook mogelijk dat je de flybox moet heractiveren via de website: flybox.home.
Volg dan de rest...
Ik hoop dat het helpt...
@LindaR Misschien moet je eens kijken in je klantenzone, onder toestellen, of je simkaart niet geblokkeerd is. Als dit wel het geval is, kan je het deblokkeren.
Het is ook mogelijk dat je de flybox moet heractiveren via de website: flybox.home.
Volg dan de rest...
Ik hoop dat het helpt...
Thanks. Door op de flybox.home page te gaan zag ik dat mijn simkaart niet werd gevonden. Ik heb deze dan verwijderd en terug gezet nog eens reset gedaan en nu werkt hij weer perfect!!
@LindaR goedemorgen,
je krijgt deze eerst van mij:
Dan heb ik 2 onderwerpen erover gevonden, kijk daar maar eens
moest het niet helpen kom dan eventjes terug.
Klik op de blauwe hier: en op deze hier.
Succes.
Dag Josette,
Nee dit heb ik allemaal al geprobeerd. Volgens helpdesk is er incident met flybox aan de hand en moet ik gewoon wachten en af en toe resetten in de hoop dat het terug werkt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |