annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Komt er een plan met meer data?

Topic gestart op: 23-03-19 13h10

Antwoorden: 4 antwoorden

bartfliet
Aspirant verkenner

Komt er een plan met meer data?

Beste,

Nu is er het Flybox 150GB plan.  Gezien de snelheid van 4G dat ik hier heb, ongeveer 100Mbs tegenover de 30Mbs dat ik nu bij proximus heb lijkt me dit zeker interessant! Maar de 150GB die je per maand krijgt is nogal aan de lage kant. Zijn er plannen om met een steviger data plan ooit uit te komen? Momenteel gebruik ik maandelijks ongeveer 200-300GB.

mvg,
Bart

Labels (3)
4 ANTWOORDEN 4
Phyrraq
Gewaardeerd verkenner

Meer data zou wel handig zijn!!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@bartfliet  mischien beste wachten tot de zomer . Heb een spotje gezien dat Orange internet only wil gaan aanbieden met onbeperte data erin. Nu voor de flybox denk ik ook gewoon dat het zo blijft dat het meer bedoeld is voor mensen die toch internet willen gebruiken maar niet veel nodig hebben. Internet bijkopen is hierbij natuurlijk een optie maar ja het kan weer duurder uitpakken aangezien de hoeveelheid data die u nodig heeft. In dat geval gaat een pakket beter uitkomen. Maar advies wacht tot de zomer Smiley Erg vrolijk

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
bartfliet
Aspirant verkenner

Dat is nu net het probleem, op mijn appartement momenteel kan ik alleen via de telefoonkabel met proximus. Als ik Telenet zou kunnen pakken zou ik dat doen, maar dat wil de huisbaas niet laten leggen. Daarom zou zo'n 4G box de perfect oplossing zijn...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@bartfliet  Eens je surfvolume uitgeput is, kan je gratis verder surfen aan een verminderde snelheid van 256 kbps. Je kan ook extra surfvolume kopen in je Klantenzone om verder te surfen aan normale snelheid.

Maar ja een trage snelheid is misschien ook niet alles van deze tijd. 

10 euro per 10 GB is zoals ik al eerder zei duurder. Totaal is dat 150 euro per maand extra alleen al aan de data die erbij komt. 

Spijtig dat de huurbaas deze kabel niet wil leggen , heb het nog vaker gehoord hoor vooral in de oudere appartementen waar geen telenet kabel binnen komt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen