annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kosten data aangerekend in buitenland maar mobiele data stond uit?

Topic gestart op: 04-09-18 15h49

Antwoorden: 7 antwoorden

charliefoubert
Ervaren verkenner

Kosten data aangerekend in buitenland maar mobiele data stond uit?

OPGELOST

Beste,

Meermaals probeerde ik Orange te contacteren maar ik heb nog geen antwoord gehad dus ik zal mijn bericht ook hier in het forum plaatsten in de hoop op een snelle hulp.

Enkele weken geleden heb ik met Orange contact gehad over een fout met betrekking tot het dataroamen in het buitenland.
Ik ben net een nieuwe klant bij Orange onder het Arend abonnement.
Ik kreeg een melding, toen ik in Zuid-Afrika was, dat mijn buitenlandse roaminglimiet was bereikt hoewel ik dit specifiek had uitgezet en enkel over de wifi verbinding maakte.
Er werd me toen verteld om best opnieuw met Orange contact op te nemen als mijn factuur binnen is.
Nu heb ik mijn factuur gekregen en dit bedraagt €100. U begrijpt dat ik enkel mijn abonnementskosten van €40 (Arend) overschrijf?

Aangezien ik geen boete wil krijgen voor laattijdige betaling, hoop ik op een spoedig antwoord.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte Foubert

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Beste Charlotte,

Dat is inderdaad een heel onaangename situatie. Hier op het forum kunnen we daar helaas weinig aan doen, maar je hebt wel gelijk om alle mogelijke kanalen te gebruiken om de aandacht van Orange hier op te vestigen.

In ieder geval duim ik met u mee dat het snel opgelost geraakt Smiley Vrolijk

Misschien de aandacht van @CandiceV of @TomN hier even op vestigen door hen te mentionen ... Als Orange medewerkers weten zij het beste hoe of naar waar ze deze info/vraag kunnen verder leiden. Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
TomN
Orange-werknemer

Hoi @charliefoubert 

Graag gedaan, hopelijk komt er snel schot in de zaak en duidelijkheid 🙂

NelsonM
Orange-werknemer

Hallo @charliefoubert,

Aarzel zeker niet om het antwoord van @TomN te valideren als gewaardeerde oplossing ! Wat hij zegt is correct:)

Groetjes,

Nelson 

charliefoubert
Ervaren verkenner

Hallo @NelsonM , ik waardeer zeker zijn input maar dit was een reactie op een vraag van meer dan een jaar geleden terwijl ik onlangs een nieuwe vraag stelde maar hierbij niet werd verder geholpen.

Leden met de meeste pluimen