annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MMS werkt nog niet op nieuwe smartphone

Topic gestart op: 13-07-20 16h21

Antwoorden: 20 antwoorden

Leentje1973
Veteraan verkenner

MMS werkt nog niet op nieuwe smartphone

Hallo

Ik heb sinds kort een nieuw toestel (smartphone Samsung A20), en MMS is nog niet mogelijk.

Kan iemand mij zeggen wat er allemaal moet worden ingevuld bij instellingen en bij welktoegangspunt enz?

Waar wat enz?

Telefonisch konden (of wilden) ze niet helpen. Vorige keer wel bij nieuw toestel.

 

PS hierbij alvast 1 bijlage (printscreenà van de het huidige toegangspunt "Orange MMS - MMS.BE"

In de volgende 2 post de 2 andere printscreens van dit toegangspunt zoals het nu is ingevuld

Thanks!

 

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Leentje1973
Veteraan verkenner

Daarnet binnengegaan in lokaal Orange center. De meest onbeschofte en onaangename winkelervaring die ik ooit heb gehad. Hij trilde van woede en ging verbaal heel erg tekeer omdat ik niet inging op zijn aanbod van intekenen op nieuwe tarieven en omdat ik een kritische vraag stelde over zijn opmerking over een zendmast. Zo een zaken kunnen echt niet. Ik ben er echt niet goed van. Man toch. 

 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Leentje1973  schreef:

Daarnet binnengegaan in lokaal Orange center. De meest onbeschofte en onaangename winkelervaring die ik ooit heb gehad. Hij trilde van woede en ging verbaal heel erg tekeer omdat ik niet inging op zijn aanbod van intekenen op nieuwe tarieven en omdat ik een kritische vraag stelde over zijn opmerking over een zendmast. Zo een zaken kunnen echt niet. Ik ben er echt niet goed van. Man toch. 

 


Ugh @Leentje1973,

Dit is inderdaad niet de dienst die we willen verlenen. Stuur sowieso een bericht naar het webcare tribe op sociale media met de naam van de verkoper, het adres van de shop en dag en uur van je bezoek. Ze kunnen een dossier opmaken zodat er een feedback wordt gestuurd.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Dankje. Zou ik heel graag willen! Maar die kerel kent mijn nummer enz. Het was zo een woedende man (en dat enkel omdat ik niet zomaar inging op zijn aanbod en ik kritisch was) ik ga er mijn energie niet insteken met risico dat hij mij gaat lastigvallen. Als je trilt van woede, betekent dat weinig goeds.

Bovendien draait dat soort mensen zowiezo alles om. Spijtig.

 

Grtjs

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Dit probleem is vandaag opgelost door een andere bericht app te installeren.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Leentje1973  goedemorgen,

als jij zo een slechte ervaring hebt gehad in de winkel,

gaf ik deze persoon zijn naam en winkel adres door aan Orange.

Je kan je hier richten en via een PB naar @JohanV doen.

Met de meding dat @NelsonM verlof heeft.

Verder kunnen wij ook niet voor jou betekenen.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen