Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-07-20 16h21
Antwoorden: 20 antwoorden
Hallo
Ik heb sinds kort een nieuw toestel (smartphone Samsung A20), en MMS is nog niet mogelijk.
Kan iemand mij zeggen wat er allemaal moet worden ingevuld bij instellingen en bij welktoegangspunt enz?
Waar wat enz?
Telefonisch konden (of wilden) ze niet helpen. Vorige keer wel bij nieuw toestel.
PS hierbij alvast 1 bijlage (printscreenà van de het huidige toegangspunt "Orange MMS - MMS.BE"
In de volgende 2 post de 2 andere printscreens van dit toegangspunt zoals het nu is ingevuld
Thanks!
Daarnet binnengegaan in lokaal Orange center. De meest onbeschofte en onaangename winkelervaring die ik ooit heb gehad. Hij trilde van woede en ging verbaal heel erg tekeer omdat ik niet inging op zijn aanbod van intekenen op nieuwe tarieven en omdat ik een kritische vraag stelde over zijn opmerking over een zendmast. Zo een zaken kunnen echt niet. Ik ben er echt niet goed van. Man toch.
@Leentje1973 schreef:
Daarnet binnengegaan in lokaal Orange center. De meest onbeschofte en onaangename winkelervaring die ik ooit heb gehad. Hij trilde van woede en ging verbaal heel erg tekeer omdat ik niet inging op zijn aanbod van intekenen op nieuwe tarieven en omdat ik een kritische vraag stelde over zijn opmerking over een zendmast. Zo een zaken kunnen echt niet. Ik ben er echt niet goed van. Man toch.
Ugh @Leentje1973,
Dit is inderdaad niet de dienst die we willen verlenen. Stuur sowieso een bericht naar het webcare tribe op sociale media met de naam van de verkoper, het adres van de shop en dag en uur van je bezoek. Ze kunnen een dossier opmaken zodat er een feedback wordt gestuurd.
Totem's groetjes,
Totem
Dankje. Zou ik heel graag willen! Maar die kerel kent mijn nummer enz. Het was zo een woedende man (en dat enkel omdat ik niet zomaar inging op zijn aanbod en ik kritisch was) ik ga er mijn energie niet insteken met risico dat hij mij gaat lastigvallen. Als je trilt van woede, betekent dat weinig goeds.
Bovendien draait dat soort mensen zowiezo alles om. Spijtig.
Grtjs
Dit probleem is vandaag opgelost door een andere bericht app te installeren.
@Leentje1973 goedemorgen,
als jij zo een slechte ervaring hebt gehad in de winkel,
gaf ik deze persoon zijn naam en winkel adres door aan Orange.
Je kan je hier richten en via een PB naar @JohanV doen.
Met de meding dat @NelsonM verlof heeft.
Verder kunnen wij ook niet voor jou betekenen.
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |