annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Maandelijkse data Flybox achterhaald...

Topic gestart op: 23-03-23 12h21

Antwoorden: 8 antwoorden

digiboy40
Leidende verkenner

Maandelijkse data Flybox achterhaald...

23/03/2023: Voor 25 euro per maand krijg je 150GB data (50GB piekuren en 100GB daluren en weekends). Overdracht naar volgende maand is niet mogelijk. Nu is er een actie bij BASE: 100GB/maand aan 29 euro, maar geen verschik tussen piek en daluren en overdracht data naar volgende maand EN gratis bellen erbij! Dus voor 4 euro extra krijg ik een pak meer bij BASE. 

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Gregory
Wijze
Wijze

Als je al een mobiel abonnement hebt bij Orange, schakel dan over naar een Go Extreme.

Daar heb je 300 GB.  Je gaat naar een shop en vraagt een surf extra card voor je Extreme - kost 3 EUR /maand

Je doet de pin weg van die surf extra card en steekt die in je Flybox

kost = upgrade naar extreme + 3 EUR (extra card) - 25 EUR

Je moet maar eens rekenen

0 pluimen
crysler3000
Aspirant verkenner

Hallo, Gregory. Bent u zeker dat dit gaat werken? Ik heb nu het flybox abo van 150gb. Maar ga in de toekomst daar niet mee toekomen. Ik kijk tv via tv Vlaanderen antenne TV maar die stoppen ermee op 1/09/2024. Ik zou dan overschakelen naar tv kijken via internet. Als uw oplossing zou lukken dan zou ik minder betalen voor meer. Ik zou dus een gsm abo nemen van 300gb + extra sim. Als ik de extra sim in de flybox plaats zou het dan moeten lukken volgens u. Blijft de snelheid hetzelfde of kan ik daar problemen mee verwachten? Ik kijk uit naar uw antwoord,  mvg, peter

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@crysler3000 

Ik ken iemand die dat ook gedaan heeft - lukt.  Best de pin code van die extra surf cad wegdoen.

Met de nieuwe abonnementen Ontdek de nieuwe GSM-abonnementen | Orange België kun je  als je GB opgebruikt zijn verder surfen aan 512 kbps.

Wat de snelheid aangaat zal die niet minder zijn dan diegene die je nu hebt.  Eens een test doen - hangt af van de ontvangst

Zou de Flybox wel kopen.  Je kunt ook een andere mifi router kopen - misschien een 5G

Een betere oplossing is misschien vast internet.  Krijg je korting op als je ook een mobiel abonnement hebt.  Zie dat de opstartkosten nu gratis zijn Snel internet, TV en mobiel voor de beste prijs | Orange België  Goedkoopste (Start Fiber) is genoeg

 

0 pluimen
crysler3000
Aspirant verkenner

Dank u voor de uitleg. Ik ga voor orange Mobile large, denk ik.

 

Groeten, Peter 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen