annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meer data voor Flybox 4G?

Topic gestart op: 20-09-23 16h47

Antwoorden: 11 antwoorden

digiboy40
Leidende verkenner

Meer data voor Flybox 4G?

OPGELOST

Reeds +6 jaar klant met een Orange 4G Flybox. Ondertussen is de prijs ook een aantal keer verhoogd van 20 euro naar 25 euro/maand. Helaas nog steeds 150GB/Maand (50GB piekuren en 100GB daluren & weekends). Wordt de data in de toekomst verhoogd? Ook jammer dat men een verschil maakt tussen piek en daluren. Bij de concurrentie "Hey telecom" krijg je na 1 jaar al 160GB/Maand voor ook hetzelfde bedrag 25 euro/maand en is ook op hetzelfde netwerk, Orange + als extra onbeperkt bellen...dit lijkt mij een aantrekkelijk voorstel! Bij BASE liggen de prijzen hoger (31 euro/maand voor 100 GB) 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
digiboy40
Leidende verkenner

Bij mij toch niet hoor: SIM kaart in de Flybox getest:

SIM Kaart van BASE: Geen 4G signaal (4G lampje blijft uit)

SIM Kaart van Proximus: idem

Zijn wel prepaid kaarten, misschien daarom dat het niet werkt? Ik heb wel vernomen dat de software van de TPLink 4G modems (die Orange gebruikt) gemanipuleerd zijn door Orange zelf dus aangepaste software)

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
ghenot
Aspirant verkenner

uw uitleg over het "hey telecom" abonnement klopt niet, ik kan dat ook nergens vinden.

0 pluimen
digiboy40
Leidende verkenner

Ja echt? Heb de Flybox geprobeerd met een SIM kaart (zonder PIN code) van providers Base en Proximus: Geen 4G ontvangst! Werkt niet

0 pluimen
Fonzie
Ervaren verkenner

De Flybox is van Orange, je moet er een Orange simkaart insteken.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Fonzie  schreef:

De Flybox is van Orange, je moet er een Orange simkaart insteken.


En dat werkt dus ook met een "surf extra card" op een bestaand Orange abo, geen apart extra abo nodig.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen