annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone 15 pro levering

Topic gestart op: 27-09-23 14h16

Antwoorden: 4 antwoorden

Jelle5
Aspirant verkenner

iPhone 15 pro levering

is de iPhone 15 pro al geleverd bij mensen hier? 
ik heb pre order gedaan 15 september en betaald. Vandaag met orange gebeld maar ze vinden niets terug 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Jelle5 

Dit is een probleem zoals elke voorgaande jaren en niet enkel bij Orange maar bij alle providers.

Het zit hem er in hoeveel toestellen er op dat moment worden geleverd , of geleverd kunnen worden door Apple. De 15 Pro Max modellen moet je al rekenen naar november toe eerder kunnen die niet leveren.

De 15 pro modellen zijn via Apple zelf pas leverbaar tussen 26 oktober en 2 november dus in die tijd kan je je toestel verwachten als je via Apple zelf zou bestellen. Dan heb je dus een klein idee hoe lang het duurt.

Het ligt dus niet aan Orange zelf of eender welke provider maar aan Apple zelf.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jelle5
Aspirant verkenner

Ja daar kan ik mij in vinden, maar dan is een pre order eigenlijk overbodig en kun je hem beter gewoon in de winkel gaan kopen want daar heb je denk ik meer kans om hem te verkrijgen dan dat je hem ‘pre ordert’.. want ze zeggen geleverd 22 september, en je koopt hem als hij zogezegd in voorraad is maar is niet het geval dan, of zie ik het verkeerd? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jelle5 

Als je een pre order doet dan is het niet gezegd dat je hem ook daadwerkelijk hebt die dag. Je kan hem eerder hebben ja maar nooit is er gezegd op die bewuste lever dag dat zo een toestel ook daadwerkelijk komt.Een pre order geeft geen garanties en men weet ook niet op voorhand hoeveel toestellen er geleverd gaan worden voor stock bij de provider. Als Apple maar 300 toestellen kan leveren en er zijn 500 pre orders ja dan moet ik je niet zeggen hoe lang het kan duren. Zit je bij de eerste 300 heb je geluk maar bij de laatste 200 heb je pech en dien je te wachten tot er stock is.

Orange werkt ook eerste alle pre orders af al vorens je het toestel in de shop kan krijgen heb dat vernomen in de orange shop waar ik was. Mijn partner wil er ook ene en zijn er voor naar een shop gegaan maar geen voorraad. Ik heb een pre order gedaan en gelukkig is mijne toegekomen maar ook ik had pech kunnen hebben. ( mijn pre order is niet via Orange gegaan )

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jelle5
Aspirant verkenner

Oké, bedankt voor uitleg 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen