Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-11-19 11h01
Antwoorden: 68 antwoorden
Is er een vernieuwing in het Cheetah abonnement?
Sinds vandaag opééns 15gb aan surfvolume gekregen.
Ik heb het eens even nagekeken via m'n klantenzone.
Als ik nu wijzig heb ik 30Gb om te surfen. Ik vind het dus ook vreemd, dat je er niets van kan terug vinden op de site van Orange!!
Ik heb dit net ook op de site opgemerkt, dus direct overgeschakeld van KOALA naar Cheetah! 😄
@Yelgazar schreef:
Ik heb dit net ook op de site opgemerkt, dus direct overgeschakeld van KOALA naar Cheetah! 😄
Je bedoelt dan toch ook in het kader van een Love pakket neem ik aan? Want zoals reeds hoger vermeld is Cheetah op zich niet gewijzigd.
@Yelgazar schreef:
Jawel hoor, ik heb dit toch meegekregen vandaag in de Carrefour (zie bijlage). Ik heb enkel mobiele telefoonabonnement bij Orange, geen pakket.
Ik heb net uw bijlage eens bekeken. Dat is wel straf, op de website van Orange is dat niet terug te vinden.
Wat ik wel ook in uw bijlage zie is dat dit aanbod slechts van start gaat op 12 november ... Dus als je dit nu reeds gedaan hebt ben je iets te vroeg en ga je er naast pakken ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |