annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meer date bij Cheetah abonnement

Topic gestart op: 09-11-19 11h01

Antwoorden: 68 antwoorden

StijnenD
Aspirant verkenner

Meer date bij Cheetah abonnement

Is er een vernieuwing in het Cheetah abonnement?
Sinds vandaag opééns 15gb aan surfvolume gekregen.

Labels (1)
68 ANTWOORDEN 68
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ik heb het eens even nagekeken via m'n klantenzone.
Als ik nu wijzig heb ik 30Gb om te surfen. Ik vind het dus ook vreemd, dat je er niets van kan terug vinden op de site van Orange!!

Yelgazar
Gewaardeerd verkenner

Ik heb dit net ook op de site opgemerkt, dus direct overgeschakeld van KOALA naar Cheetah! 😄 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Yelgazar  schreef:

Ik heb dit net ook op de site opgemerkt, dus direct overgeschakeld van KOALA naar Cheetah! 😄 


Je bedoelt dan toch ook in het kader van een Love pakket neem ik aan? Want zoals reeds hoger vermeld is Cheetah op zich niet gewijzigd.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Yelgazar
Gewaardeerd verkenner

Jawel hoor, ik heb dit toch meegekregen vandaag in de Carrefour (zie bijlage). Ik heb enkel mobiele telefoonabonnement bij Orange, geen pakket. 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Yelgazar  schreef:

Jawel hoor, ik heb dit toch meegekregen vandaag in de Carrefour (zie bijlage). Ik heb enkel mobiele telefoonabonnement bij Orange, geen pakket. 


Ik heb net uw bijlage eens bekeken. Dat is wel straf, op de website van Orange is dat niet terug te vinden.

Wat ik wel ook in uw bijlage zie is dat dit aanbod slechts van start gaat op 12 november ... Dus als je dit nu reeds gedaan hebt ben je iets te vroeg en ga je er naast pakken ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen