Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-11-19 11h01
Antwoorden: 68 antwoorden
Is er een vernieuwing in het Cheetah abonnement?
Sinds vandaag opééns 15gb aan surfvolume gekregen.
Het is gewijzigd op de website van Orange.
Cheetah in een Love pakket is nu 30 gb! (Alleen mobiel is 15 gb) Arend blijft tot 20gb onbeperkt,daarna verlaagde snelheid!
@Anonymous schreef:
Het is gewijzigd op de website van Orange.
Cheetah in een Love pakket is nu 30 gb! (Alleen mobiel is 15 gb) Arend blijft tot 20gb onbeperkt,daarna verlaagde snelheid!
Als je dan even rekent ben je beter en goedkoper af met Cheetah dan met Arend, voorop gesteld dat je een Love pakket hebt. Ben eens benieuwd wat Orange daar aan gaat doen eens ze dat doorhebben ...
Hallo,
Ik gok , Arend standaard 40GB per maand daarna lagere snelheid. ( dit zal nog tijd duren eer het er zal door komen of andere aanpassingen komen )
Groetjes,
KJ
Wat ik mij afvraag: als je Arend in een Love pakket neemt, dan wordt die 20 GB toch niet verdubbeld hé? Of toch?
Indien niet is dat eigenlijk wel een onpropere truc. Men goochelt dan met woorden ... Arend heeft "onbeperkt" surfen dus dat kan niet verdubbeld worden. En dan in kleine lettertjes: "onbeperkt" betekent eigenlijk 20 GB, daarna op smalband ...
Hallo,
Neen in Love is Arend nog altijd 20GB per maand.
Groetjes,
KJ