annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meer date bij Cheetah abonnement

Topic gestart op: 09-11-19 11h01

Antwoorden: 68 antwoorden

StijnenD
Aspirant verkenner

Meer date bij Cheetah abonnement

Is er een vernieuwing in het Cheetah abonnement?
Sinds vandaag opééns 15gb aan surfvolume gekregen.

Labels (1)
68 ANTWOORDEN 68
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Slim gezien Man Vrolijk

Je bent nu beter af dan met een Arend abo. Want volgens Orange is een Arend abo "niet compatibel" met een Love pakket, waarmee ze bedoelen dat "onbeperkt" niet kan verdubbeld worden.

Niet echt fair om dan even verder fijntjes te zeggen dat "onbeperkt" eigenlijk toch "maar" 20 GB is ... Want 20 GB kan dus wel degelijk verdubbeld worden, in tegenstelling tot "onbeperkt" ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  kijk straks eens in je My Orange app of dat er dan een dubbele balk staat voor de data ? twee keer 15 GB moet er dan bij staan. Ben eens beneiuwd !

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Gisteren was mijn overschakeling naar Cheetah in orde, net een sms gekregen dat mijn bonus (dubbele data) actief is!

Het gaat precies wel vlug nu bij Orange 🙂

Mijn probleem met mijn gratis 1gb is gisteren ook opgelost, gebruik nu momenteel eerst deze.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dat ziet er pefect uit he , heel fantastisch voor die gene met een cheetah . Je gaat er geen spijt van hebben @Anonymous  met zo veel dubbele data 🙂

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ja ben echt heel content!!! Een abonnement dat nu echt bij mij past. Morgen komen ze m'n Google Nest leveren! Kreeg er melding van!!! Het gaat vooruit bij Orange!!! Alleszins bij mij toch!!! 😊

Leden met de meeste pluimen