annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meer date bij Cheetah abonnement

Topic gestart op: 09-11-19 11h01

Antwoorden: 68 antwoorden

StijnenD
Aspirant verkenner

Meer date bij Cheetah abonnement

Is er een vernieuwing in het Cheetah abonnement?
Sinds vandaag opééns 15gb aan surfvolume gekregen.

Labels (1)
68 ANTWOORDEN 68
Anonymous
Niet van toepassing

Het is gewijzigd op de website van Orange.

Cheetah in een Love pakket is nu 30 gb! (Alleen mobiel is 15 gb) Arend blijft tot 20gb onbeperkt,daarna verlaagde snelheid!

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Het is gewijzigd op de website van Orange.

Cheetah in een Love pakket is nu 30 gb! (Alleen mobiel is 15 gb) Arend blijft tot 20gb onbeperkt,daarna verlaagde snelheid!


Als je dan even rekent ben je beter en goedkoper af met Cheetah dan met Arend, voorop gesteld dat je een Love pakket hebt. Ben eens benieuwd wat Orange daar aan gaat doen eens ze dat doorhebben ...Man Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ik gok , Arend standaard 40GB per maand daarna lagere snelheid. ( dit zal nog tijd duren eer het er zal door komen of andere aanpassingen komen )

 

Groetjes,

KJ

Cdt24801
Wijze
Wijze

Wat ik mij afvraag: als je Arend in een Love pakket neemt, dan wordt die 20 GB toch niet verdubbeld hé? Of toch?

Indien niet is dat eigenlijk wel een onpropere truc. Men goochelt dan met woorden ... Arend heeft "onbeperkt" surfen dus dat kan niet verdubbeld worden. En dan in kleine lettertjes: "onbeperkt" betekent eigenlijk 20 GB, daarna op smalband ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Neen in Love is Arend nog altijd 20GB per maand.

 

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen