annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meer mobiele data dolfijn

Topic gestart op: 12-07-20 17h52

Antwoorden: 10 antwoorden

Orangeuser1
Aspirant verkenner

Meer mobiele data dolfijn

Ik kan Alleen 1.5gb op surfen hoe krijg ik meer data

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Eve6691
Gewaardeerd verkenner

Je krijgt dubbele mobiele data als je LOVE klant wordt. Dus de combinatie van je gsm én TV en internet van Orange.

patrick2
Wijze
Wijze

@Eve6691  wel op letten met wat je zegt. Het klopt wat je zegt maar zodra je naar een Go formule gaat is je dubbele data weg die krijg je dan niet meer.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Eve6691
Gewaardeerd verkenner

Goed dat je het zegt, dat wist ik niet! Heb zelf ook dolfijn en ben al enkele jaren LOVE klant. Is ondertussen alweer veel veranderd dan!

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Eve6691  schreef:

Goed dat je het zegt, dat wist ik niet! Heb zelf ook dolfijn en ben al enkele jaren LOVE klant. Is ondertussen alweer veel veranderd dan!


Inderdaad. Met de invoering van de GO abo's is er vanalles veranderd, en dikwijls worden die "details" al eens "vergeten".

En dat gaat het steeds over de "neveneffecten" zal ik het noemen, dus niet over de abo's op zichzelf. Want dat is dik genoeg in de verf gezet: per abo de belminuten,, aantal smsjes en databundel zijn netjes opgelijst en vergeleken met de voorgangers, net zoals de prijs.

Er zijn natuurlijk ook een aantal dingen in de plaats gekomen, zoals second call bvb, maar ook daar wordt niet steeds op gelet of rekening mee gehouden.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen