Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-07-20 17h52
Antwoorden: 10 antwoorden
Je krijgt dubbele mobiele data als je LOVE klant wordt. Dus de combinatie van je gsm én TV en internet van Orange.
Goed dat je het zegt, dat wist ik niet! Heb zelf ook dolfijn en ben al enkele jaren LOVE klant. Is ondertussen alweer veel veranderd dan!
@Eve6691 schreef:
Goed dat je het zegt, dat wist ik niet! Heb zelf ook dolfijn en ben al enkele jaren LOVE klant. Is ondertussen alweer veel veranderd dan!
Inderdaad. Met de invoering van de GO abo's is er vanalles veranderd, en dikwijls worden die "details" al eens "vergeten".
En dat gaat het steeds over de "neveneffecten" zal ik het noemen, dus niet over de abo's op zichzelf. Want dat is dik genoeg in de verf gezet: per abo de belminuten,, aantal smsjes en databundel zijn netjes opgelijst en vergeleken met de voorgangers, net zoals de prijs.
Er zijn natuurlijk ook een aantal dingen in de plaats gekomen, zoals second call bvb, maar ook daar wordt niet steeds op gelet of rekening mee gehouden.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |