annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet : Minder GB dan vroeger

Topic gestart op: 21-06-20 22h49

Antwoorden: 5 antwoorden

Rosseele
Gewaardeerd verkenner

Mobiel internet : Minder GB dan vroeger

Beste

Ik ben sinds februari overgestapt op Love en betaal 20 euro voor mijn abo. Gsm per mnd. Mijn gsm liet het de laatste weken afweten en ik heb een 1 euro dealtje gedaan. Hierbij wenste ik mijn abo. (koala) te behouden, maar dit is niet gebeurt. Ik had bij het bestellen van de gsm dit nogtans aangevinkt. Ik heb nu ook een abonnement van 20 euro maar slechts 1,5 GB aan mobiele data. Vroeger was dit 8 GB. Dit is toch een enorm verschil. Zou het mogelijk zijn om dit te herstellen?

Alvast bedankt. 

Met vriendelijke groeten 

 

Elke

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Rosseele  als je goed had rond gezien had je geweten dat het tegenwoordig met de Go formules is. Dus alles terug omzetten naar je Koala is niet meer mogelijk. Het kan dat je een vinkje moest zetten maar toch is dat abonnement er niet meer. Terug draaien gaat dan ook niet want als je eenmaal op een nieuw tarief plan komt dan blijf je op dat tarief plan staan. Maar volgende keer wat meer info zien te krijgen want het staat allemaal op de website. Of ze zeggen je dat in een shop. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Rosseele
Gewaardeerd verkenner

dus ben ik nu gevangen voor 2 jaar. Ik kom helemaal niet toe met 1,5 gb en vind dit ook veel geld. 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Rosseele 

Capslock aan staat gelijk aan roepen. Dat heeft geen zin hoor. Wij zijn hier allemaal klanten die elkaar gewoon zo goed mogelijk proberen te helpen. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous  en @patrick2 

Dat zijn geen "caps lock" oftewel hoofdletters hoor .. Hij/zij heeft enkel het letterype vergroot.

Dan kun je natuurlijk in discussie gaan: hard praten is ook roepen ...

En sorry voor deze opmerking, maar als gepensioneerd IT professional ben ik gewend om de dingen steeds bij de juiste naam te noemen. Wanneer ik in de code voor een programma een komma op de verkeerde plaats zet zal dat programma ook niet werken ...

Sommigen noemen dat mierenn**ken, mijn madam zegt dat ik autistische trekjes heb, maar ja, i am who i am ... Just is Just.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen