annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Blokering multimedia aankopen in my orange

Topic gestart op: 27-06-20 11h16

Antwoorden: 6 antwoorden

Michael-vdp
Gewaardeerd verkenner

Blokering multimedia aankopen in my orange

OPGELOST

Hoi 

Ik heb in de my orange app de multimedia blokering om aankopen te doen aangevinkt omdat mijn zoontje met mijn gsm bezig was. Nu wil ik dit terug deactiveren dat lukt in de my orange app maar als ik een aankoop wil doen word het geweigert.

Wie weet hier raad mee? 

Dank u 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Michael-vdp ,

Dit kan zowel via de klantendienst als in de dichtstbijzijnde shop.

Dit duurt letterlijk 2seconden. Zeker ID meebrengen in de winkel.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@Michael-vdp  goedemiddag.

Log je overal eens uit.

Ga naar apps in je systeem bij instellingen.

Zoek de Google Play Store even op en verwijder daar de cache.

Meestal helpt het.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Michael-vdp
Gewaardeerd verkenner

Hoi 

 

Juist geprobeerd ik krijg de melding dat het geblokeerd is en de klantendienst moet contacteren. Grrrrr

Toch bedankt 

Josette
Wijze
Wijze

@Michael-vdp  jammer.

Tja, dan zal je de 5000 moeten opbellen of

via Messenger van FB

Klik hier. Maar eens proberen je bericht door te geven.

Kan je zelf in je eigen klantenzone er niet bijgeraken?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Michael-vdp
Gewaardeerd verkenner

Ja heb het in de klantenzone ook nagezien en alles staat hoe het moet ik begrijp het niet 

Leden met de meeste pluimen