annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet buitenland (Spanje)

Topic gestart op: 07-08-24 20h31

Antwoorden: 2 antwoorden

saphies
Aspirant verkenner

Mobiel internet buitenland (Spanje)

OPGELOST

Is dit de normale snelheid?IMG_6645.png

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
saphies
Aspirant verkenner

Bedankt voor de reactie. Wat mij opvalt met mijn 2de sim (proxi) ook netwerk 5G lig ik makkelijk op 300 mbps. Enkel de Orange wil maar niet die snelheid halen. Ik zal het verder uitzoeken maar dank u wel.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
saphies
Aspirant verkenner

Bedankt voor de reactie. Wat mij opvalt met mijn 2de sim (proxi) ook netwerk 5G lig ik makkelijk op 300 mbps. Enkel de Orange wil maar niet die snelheid halen. Ik zal het verder uitzoeken maar dank u wel.

patrick2
Wijze
Wijze

@saphies 

Geen idee eerlijk gezegd of het normaal is aangezien je in het buitenland bent of was. Het ligt aan vele factoren natuurlijk om goede snelheden te halen. 

Ben je op een mast verbonden die dicht in de buurt is of ene die ver weg staat , iets waar je geen antwoord op kan geven aangezien je niet weet waar de masten staan. Daarnaast is 5G wel daar volledig uitgerold en kunnen ze ook in Europa de volledige snelheden geven. En wat zijn de snelheden die je zou moeten halen ? 

Je kan eens je 5G afzetten en verbinden op 4G , want ik ben bijna zeker dat je een iPhone gebruikt. Dus dan dien je eens je 5G uit te zetten en dan eens een test te doen via 4G. Zie ook dat er een dubbele simkaart in zit en misschien kan je ene provider via 5G wel betere snelheden halen dan de andere provider dat is ook eens iets om te bekijken. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen