Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-10-19 15h06
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb het Arend abonnement en ik verblijf momenteel in Duitsland. Ik zie op de app dat er ineens 50€ wordt gerekend voor mobiel internet in het buitenland, maar je surft en belt toch hetzelfde als in België? Ik snap dus niet vanwaar deze kosten komen.
Dat klopt, je zou gewoon moeten kunnen werken zoals hier in BE, geen extra kosten . Misschien toch eens de klantendienst raadplegen, want dit is niet OK.
Nig even iets gecheckt en inderdaad, je zou geen extra kosten mogen hebben. Ik twijfelde even of je misschien over uw limiet gegaan was (want onbeperkt surfen is eigenlijk 20 GB. Maar wanneer je die limiet overschrijdt betaal je niet méér, enkel uw snelheid wordt gereduceerd).
Het antwoord blijft dus: neen, dat klopt inderdaad niet.
Ugh @chloedc
Totem betreurt de extra kosten.
Helaas is ons Orangedorp getroffen door een incident in Duitsland.
Neem zeker contact op met de klantendienst om hiervoor een dossier aan te maken.
Zonnegroet
Totem