annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet limiet buiten abonnement

Topic gestart op: 10-12-20 18h23

Antwoorden: 12 antwoorden

Bart3
Gewaardeerd verkenner

Mobiel internet limiet buiten abonnement

OPGELOST

Beste mede gebruikers, een vraag. Ik ben laatst van abo veranderd, ben nu naar go plus gegaan een paar maanden terug. 
nu is mijn vraag, vroeger kon ik opgeven dat mijn Max kosten bijv 10 euro konden zijn buiten de abo kosten bij overschrijding van het aantal mb’s. 
bij mijn abonnement go plus nu staat de waarde op Max 300euro voor mobiel internet buiten abonnement. Hoe kan ik dit verlagen naar zeg bijvoorbeeld ook Max 10 euro per maand en dat dit dan automatisch geblokkeerd wordt? 

mvg Bart 

Labels (2)
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Bart3  het juist die optie die schuifbalk die je moet verplaatsen. Die is voor de beide in te stellen er is dus maar 1 schuifbalk. Alles is veranderd sinds de Go tarieven en de nieuwe klantenzone. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Bart3  inderdaad 1 schuifbalk voor de twee te regelen. 

Ik had dat in het begin ook op mijn tweede nummer. Dat is een Go Light en in de app stond ik ook op € 300 en in de browser versie op de pc op € 10 omdat ik het aangepast had. Je hebt goed gehandeld want ik heb toen ook eerst in de app alles aangepast naar € 10 om zeker te zijn dat het toch geen onaangename verrassing wordt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Bart3  kijk over een paar dagen nog eens dan zal je zien dat het zeker is aangepast. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@Bart3  als ik in de app ga of in de klantenzone heb ik die optie wel (De)blokkeren toegang mobiel internet. Maar die zie ik enkel op mijn tweede tarief plan omdat de eerste een Go Unlimited is en dan is dat niet nodig. 

patrick2_0-1607623686449.png

 

Als je de wijziging doet vergeet niet onderaan op verder gaan te drukken. 

Wanneer heb je je tarief plan aangepast ? 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bart3
Gewaardeerd verkenner

Tariefplan is gewijzigd 3 maand geleden. 
de optie om mobiele data te blokkeren heb ik, maar niet de optie na welk limiet of bedrag. (Buiten travel control) Dat had ik vroeger bij dolfijn wel te kiezen. 

mvg bart

patrick2
Wijze
Wijze

@Bart3  het juist die optie die schuifbalk die je moet verplaatsen. Die is voor de beide in te stellen er is dus maar 1 schuifbalk. Alles is veranderd sinds de Go tarieven en de nieuwe klantenzone. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bart3
Gewaardeerd verkenner

Oh ok. Maar hoe komt het dan dat terwijl deze op 10 euro stond ingesteld op de app te zien was dat de limiet 300 euro was? 
had deze wel niet op blokkeren staan toen. Heb dat nu wel aangepast 

dus 1 schuif balk is voor en data travel control en buiten bundel internet? Als de knop van mobiel internet blokkeren aan staat dan wel te verstaan? 

mvg bart 

patrick2
Wijze
Wijze

@Bart3  inderdaad 1 schuifbalk voor de twee te regelen. 

Ik had dat in het begin ook op mijn tweede nummer. Dat is een Go Light en in de app stond ik ook op € 300 en in de browser versie op de pc op € 10 omdat ik het aangepast had. Je hebt goed gehandeld want ik heb toen ook eerst in de app alles aangepast naar € 10 om zeker te zijn dat het toch geen onaangename verrassing wordt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen