Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-07-24 08h32
Antwoorden: 7 antwoorden
Hoi allen
Hopelijk kan iemand hier finaal uitstluitsel geven op mijn vraag want tegenwoordig is het niet meer makkelijk om een medewerker te spreken.
Tot een halfjaar terug was ik altijd zeer tevreden van de netwerkdekking bij Orange. Altijd een goeie 4G dekking wat voor mij perfect volstaat. Het laatste halfjaar is dit vaak heel wat minder.
Of er is wel 4G dekking maar hapert de verbinding (lees: laden van websites/whatsapp loopt vast).
Of er is plots enkel 3G dekking in mijn huis terwijl dit vroeger ALTIJD 4G was.
Of men probeert mij te bellen en men krijgt direct mijn voicemail te horen, gsm ligt nochtans aan en ik heb een perfecte verbinding.
Ik las onlangs een artikel dat het 4G netwerk stilaan verzadigd begint te geraken en dat de operatoren daarom 3G zullen afschaffen om bandbreedte vrij te krijgen voor 4G. Klopt dat? En wanneer zullen die werken afgerond zijn? Zijn er momenteel andere zaken die spelen waar de consument niets over weet?
Ik woon regio Zuid West-Vlaanderen.
Nog even benadrukken: vroeger, met dezelfde gsm, had ik helemaal geen klachten.
Benieuwd naar jullie eerlijke feedback.
Wat de netwerkdekking en werken betreft kunnen wij niet antwoorden, @vldr We zijn ook gewone klanten die antwoorden waar we kunnen
@vldr een goedemorgen,
hier worden altijd eerlijke antwoorden gegeven.
Als het antwoord van @Gregory je heeft geholpen mag je dat aanvinken als opgelost.
Fijne dag.
Om je netwerkdekking in huis te compenseren (je hebt wel vast internet nodig) kun je best op wifi werken.
Wat het bellen aangaat zet je best je telefoon in VoWifi - dan bel je via wifi en zie je op je telefoon Orange B Wifi
Bellen via wifi | Orange België
Mijn 4G dekking binnenshuis is ook niet denderend - daarom zet ik mijn telefoon op VoWifi