annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4g verbindinv

Topic gestart op: 12-08-24 22h39

Antwoorden: 2 antwoorden

Amelie7
Rekruut scout

4g verbindinv

Ik zit bij Orange met mijn gsm. Ik heb 30gb 4g en deze is nog nooit volledig op geweest (nu ook niet). Maar iedere keer als ik niet in mijn huis ben (dus als ik op een andere locatie ben) wil niks werken via 4g. Mijn 4g staat aan, maar niks werkt. Hier had ik vroeger geen problemen mee. En dit is niet iets 1maligs. Dit is al 4 dagen zo.
Ook ligt het niet aan de verbinding op die plekken zelf want de mensen bij mij hebben wel 4g die werkt op die plekken. Hoe kan dit opgelost worden? Met vriendelijke groeten Amelie

Labels (1)
  • 5G

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
kevunster
Veteraan verkenner

Hoi Amelie,

 

Het is inderdaad vervelend dat je 4G-verbinding op bepaalde locaties niet werkt zoals het hoort. Laten we samen proberen om dit op te lossen.

 

Een paar dingen die je kunt proberen:

 

Herstart je toestel: Een eenvoudige herstart kan vaak al helpen om kleine softwareproblemen op te lossen.

Vliegtuigmodus: Schakel de vliegtuigmodus even aan en uit. Dit kan helpen om de netwerkinstellingen te verversen.

SIM-kaart controleren: Verwijder je SIM-kaart voorzichtig en plaats hem weer terug. Zorg ervoor dat de gouden contactpunten schoon zijn.

Netwerkinstellingen resetten: In de instellingen van je telefoon kun je vaak de netwerkinstellingen resetten. Dit kan helpen bij problemen met de verbinding.

Andere app proberen: Probeer een andere app te gebruiken die internet vereist, zoals een andere browser of een andere sociale media-app. Zo kun je nagaan of het probleem specifiek is voor één of meerdere specifieke apps.

Manuele netwerkinstellingen: Controleer of je mobiele netwerkinstellingen correct zijn. Soms kan het helpen om de APN-instellingen handmatig in te stellen.

 

Neem contact op met Orange:

 

Als je na het proberen van deze stappen nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met de klantendienst van Orange. Zij kunnen je voorzien van meer specifieke hulp en mogelijk een monteur langssturen om de oorzaak van het probleem te achterhalen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Amelie7 

Je kan al eens. proberen je gsm eens te herstarten en zien of het je probleem kan oplossen. 

Als je dat geen oplossing bied kan je altijd deze tip eens overlopen om eventueel een oplossing te krijgen. Probeer ook anders eens je simkaart met een ander toestel en zie of je daar wel 4G mee hebt , gewoon van iemand van je vrienden die daar geen probleem hebben. Als dat ook geen oplossing bied beste eens de klantendienst contacteren en achterliggend alles laten nakijken of er daar niet iets verkeerd gaat. 

Wat je ook nog kan doen is een andere simkaart halen bij een Orange shop kan ook zijn dat het effectief aan je simkaart ligt. 



 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen