annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet schakelt niet in

Topic gestart op: 14-06-21 19h16

Antwoorden: 6 antwoorden

N3ll
Gewaardeerd verkenner

Mobiel internet schakelt niet in

OPGELOST

Wanneer ik mijn mobiel internet aanzet gebeurt er gewoon niks. Zou iemand kunnen helpen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@N3ll  

Probeer eens een reset op je iPhone van de netwerkinstellingen. Dit kan je probleem met mobiele data en wifi problemen oplossen. Ik weet het je hebt geen wifi problemen maar die worden wel 'gereset' je netwerk voor wifi blijft gewoon hetzelfde. Enkel dien je opnieuw in te loggen op je wifi. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@N3ll  Zijn er ook bepaalde meldingen die je krijgt ? Heb je je APN instellingen na gezien ? Wat voor toestel gebruik je?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


N3ll
Gewaardeerd verkenner

Geen meldingen, apn staat op iphone.Mobistar, ik heb een iphone SE2

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@N3ll  

Probeer eens een reset op je iPhone van de netwerkinstellingen. Dit kan je probleem met mobiele data en wifi problemen oplossen. Ik weet het je hebt geen wifi problemen maar die worden wel 'gereset' je netwerk voor wifi blijft gewoon hetzelfde. Enkel dien je opnieuw in te loggen op je wifi. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


N3ll
Gewaardeerd verkenner

Gelukt, bedankt

Leden met de meeste pluimen