annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet

Topic gestart op: 27-11-21 00h23

Antwoorden: 2 antwoorden

Julie3
Aspirant verkenner

Mobiel internet

Beste 

Ik zit al sins deze middag 16 uur zonder 4g ik zou zogezegd 160 gb gebruikt hebben en ver boven mijn limiet zitten heb namelijk go extreme dus ik heb niet meer gebruikt dan anders zijn er nog mensen met dit probleel en die weten hoe dit op te lossen 

Mvg 

 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Anonymous
Niet van toepassing

@Julie3 De limiet is 160GB MAXIMUM , als je daar over raakt sluit men u af van 4G tot aan de volgende factuur periode , maak je geen zorgen , als je nieuwe maand begint van je factuur periode zal je 4G terug werken , ik spreek uit ervaring 😉 want heb dit ook al eens meegemaakt. Gelukkig was het dan ook de laatste dag van de maand toen ik op 160GB kwam.

 

Groeten,

bigMODDER

0 pluimen
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@Julie3 

Dit zou een intern technisch probleem zijn bij Orange waaraan gewerkt wordt.

Zie ook dit topic:

https://community.orange.be/t5/Mobiel-internet/Volledige-data-weg-1e-dag-nieuw-abonnementtermijn/td-...

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

Leden met de meeste pluimen