annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet

Topic gestart op: 05-10-23 13h37

Antwoorden: 4 antwoorden

Kelly9
Rekruut scout

Mobiel internet

M'n dochter heeft 4g gratis. Maar probleem is dat deze na 2weken al opgebruikt is ook al staat haar mobiele gegevens bijna altijd uit. 

Dit klopt toch niet.... ze doet er bijna niets mee en toch is het op. 

Hoe komt dit? Wat aan veranderen? En nee hoger abonnement nemen doe ik niet, probleem blijft hetzelfde dan. 

Bedankt 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Kelly9 ,

Over hoeveel GB mobiele data spreken we hier? 4Gb? 20Gb?

Zoals @patrick2 hier reeds vermeld heeft hebben smartphones een optie om zowel mobiele data als wifi simultaan te gebruiken om nog sneller en stabielere verbinding te hebben. Als dit aan staat is het snel "bye bye mobiele data". 

Ik zou sowieso al eens aanraden om in de instellingen van de gsm te gaan zoeken, daar kun je namelijk zien welke app's hoeveel hebben verbruikt. Zo kun je zien welke app(s) de schuldige is/zijn. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kelly9 

Mobiele data staat bijna altijd uit ?

Als dat uit staat verbruikt het niks dat weet iedereen en van alleen springt dit niet aan tenzij ze een Iphone gebruikt en in haar instellingen aangevinkt heeft staan dat ze mobiele data kan gebruiken op de moment dat ze slechte wifi bereik heeft , dat heet wifi assistentie.

Maar goed daar zeg ik dan wel direct bij dat dit niet heel veel kan verbruiken want als ze altijd op wifi zit zou het niet kunnen zo veel. Denk eerder dat ze het aan zet waardoor alles op gebruikt wordt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Kelly9  een goedemiddag,

het is zoals @Gregory  schrijft van alleen verdwijnen die niet!

Filmpjes kijken en tiktok vergt heel veel.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

de 4G gaat niet vanzelf weg, @Kelly9 

Oftewel zegt ze dat ze het niet aanzet en toch doet

Ook alle apps dicht doen na gebruik.  Kunnen soms verder werken

Leden met de meeste pluimen