annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Multi Esim voor smartwatch

Topic gestart op: 15-10-23 20h53

Antwoorden: 8 antwoorden

ldf
Gewaardeerd verkenner

Multi Esim voor smartwatch

Dag,

Ik ben van plan een pixel watch LTE aan te schaffen en wens deze natuurlijk ten volle te kunnen gebruiken. Niet steeds gsm moeten meenemen bij het sporten.

Orange heeft nog geen multi esim. Telenet (en Orange FR ) wel. Technisch moet dit snel te regelen en aan te bieden zijn, toch.

Wanneer mogen we deze dienst verwachten?

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
SVB
Veteraan verkenner

Daar is jammer genoeg nog steeds geen info over

0 pluimen
ldf
Gewaardeerd verkenner

Net even naar het 5000 nummer gebeld, waar ik te horen kreeg dat 'men er mee bezig is'.

Schiet niet echt op als men geen start periode kan aangeven 😒

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @ldf ,

Als je de nieuwsbrief van 28.09.2021 mag geloven dan kunnen we dit "binnenkort" 😂 (zie hier).
Ik quote van die bepaalde nieuwsbrief:

  • De eSIM zal op veel meer toestellen werken dan alleen smartphones en tablets. Het wordt bijvoorbeeld mogelijk om een abonnement te activeren op onder meer je wearables of smartwatches (dat zal binnenkort al kunnen bij Orange België). Later volgen ook je modem, auto, pc, … 

Dit gaat alleen nog maar over het compatibel maken van E-sim. De mogelijkheid om 1 nummer op 2 simkaarten te gebruiken daar denken ze zelfs nog niet aan (want dan moet je geen 2de abonnement nemen hé).

0 pluimen
ldf
Gewaardeerd verkenner

Euh en oeps, de nieuwsbrief dateert van 3 jaar terug en géén enkele vooruitgang in deze, jammer ...

Orange was in België één van de 1ste die de Esim mogelijk maakte, dacht 'k. Telenet voert momenteel de fakkel met esim voor de smartwatch, met één telefoon nummer.

Wij mogen toch hopen dat er dit jaar afdoende beweging in het aanbod van Orange mag komen in deze hedendaagse trend en vraag naar multi Esim - cfr. de providers in onze buurlanden -.

Dat er enkele bijkomende euro's voor dient betaald worden lijkt mij evident. Niét aanbieden van deze dienst is stilstand, geen  klantenservice én doet een klant uitkijken naar andere aanbieders, die wel binnen een redelijke termijn meegaan met deze moderne trend  ...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen