annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele app

Topic gestart op: 20-04-23 11h48

Antwoorden: 3 antwoorden

Bram1978
Aspirant verkenner

Mobiele app

Hallo,

Ik wil mijn factuur betalen via de app omdat dit het makkelijkst is. 

Helaas blijft de app weeral hangen op het orange logo nadat ik mijn gsm-nummer en de ontvangen code heb ingevuld.

Dit is ook al niet meer de eerste keer. Moet ik nu weeral de app verwijderen en opnieuw installeren? Dit zou al de derde keer zijn in 5 maand. Dit kan toch niet! Dit kom ik met geen enkele andere app tegen. Orange aub los dit op. Ook het feit dat ik telkens mijn gsm-nummer opnieuw moet laten weten vind ik echt onhandig en knefficiënt. Dit zou toch echt nog veel beter kunnen

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Helen1
Ervaren genezer

Ik heb soms hwtzelfde probleem gehad met mijn vorig nummer, niet dat dat het probleem is. Maar idd app verwijderen, de juiste installeren, alles goed invullen en onthouden klikken. Nu hoef ik enkel op het icoontje te klikken en gaat het vanzelf open. Moet ik niet altijd een paswoord invoeren.

Mss kun je dit proberen?

Veel succes

Helen1

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Het nummer + sms code dient om zeker te zijn dat het de persoon is die dit abonnement heeft

Dit wordt gedurende een 30-tal dagen onthouden

App verwijderen en terug installeren is niet nodig - je verdoet alleen maar je tijd

Denk dat als je verbindt via 4G (dus niet wifi) - dat de App je telefoonnummer heeft, zodat de sms niet nodig is

 

0 pluimen
Bram1978
Aspirant verkenner

Bedankt voor je antwoord Gregory maar het is geen oplossing voor het probleem enkel uitleg.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen