Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-04-23 09h46
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo
Il ben un frankrijk en wil mijn tariefplan wijzigen. Ik krijg steeds een foutmelding en probeer het later opnieuw.
Hoe kan dit opgelost worden?
Danku
@Kris21 @Heb je nog data? Dan zou dit niet mogen. Tariefplan wijzigen kan denk ik enkel in je eigen land. Maar in Frankrijk kun je een herlaadkaart desnoods kopen indien echt nodig
Hopelijk helpt dit een beetje meer?
Kan een familielidcniet inloggen met jou gegevens en dit veranderen eventueel, vanuit Belgïe?
Succes
Helen1
Mss via fb en dan via messenger met de klantendienst contact opnemen? Zo kost het je hopelijk niets als je gratis WIFI hebt.
Veel moed en succes!
Als je terug in Belgïe bent zouw ik ofwel naar de klantendienst op het nummer 5000 bellen ofwel naar een Orange winkel gaan.
Groetjes