annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele data buiten Europa

Topic gestart op: 19-11-19 02h42

Antwoorden: 10 antwoorden

FreezeProduct
Aspirant verkenner

Mobiele data buiten Europa

Ik ga deze week op reis naar Jordanië. 

Kan ik daar genieten van 3G of 4G voor Pokémon enzo te vangen 😁✌️

Labels (3)
10 ANTWOORDEN 10
Wakkie87
Aspirant verkenner

Goeie reden...maar ik zou dan ter plekke een herlaadkaart kloeno..

Cdt24801
Wijze
Wijze


@FreezeProduct  schreef:

Ik ga deze week op reis naar Jordanië. 

Kan ik daar genieten van 3G of 4G voor Pokémon enzo te vangen 😁✌️


Ja natuurlijk, maar het gaat u geld kosten. Het is niet inbegrepen in uw standaard abonnement.

Buiten de EU zone gelden nog steeds de roaming tarieven. Voor Jordanië kun je hier de tarieven raadplegen. Lees zeker ook eens de info over de "World Traveller" pas.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tommie1
Ervaren verkenner

Ik ga binnen een paar maanden naar Jordanië. 

 

Hoe heb je nu je mobiele data geregeld? 

Kan je een gunstige travel pass kopen op je bestaande SIM, of is het beter om ter plaatse een andere SIM te kopen? 

 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ga binnen een paar maanden naar Jordanië. 

 

Hoe heb je nu je mobiele data geregeld? 

Kan je een gunstige travel pass kopen op je bestaande SIM, of is het beter om ter plaatse een andere SIM te kopen? 

Ugh @Tommie1,

Aarzel zeker niet om onze pagina over roaming te kijken, daar vind je verschillende opties. Je zult ook meer info over de Traveller pass vinden.
Totem's zonnegroeten,

Totem

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tommie1 

Mag ik u even een tip geven?

Indien je een vraag stelt aan een specifiek persoon is het steeds nuttig om die persoon ook te mentionen in uw bericht. Die persoon krijgt dan een mail dat er iets persoonlijk voor hem hier staat, en een link waardoor hij/zij meteen op de juiste plaats in Tribe terechtkomt.

Het zou namelijk kunnen zijn dat die persoon om een of andere reden een tijdje niet op Tribe komt en dan kun je lang wachten op uw antwoord en je weet niet waarom. Of er zijn intussen reeds veel andere reacties geweest en die persoon leest ze niet allemaal. Dan weet hij/zij niet dat je hem/haar iets gevraagd hebt.

Iemand mentionen doe je door een apestaartje ("@" dit dus) in te geven waarna een lijst verschijnt van alle Tribers die reeds in deze thread iets gepost hebben. Gewoon aanklikken en klaar is kees. En dan uw vraag stellen natuurlijk.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen