annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele data

Topic gestart op: 29-08-20 10h24

Antwoorden: 5 antwoorden

Maxime2
Aspirant verkenner

Mobiele data

OPGELOST

Iemand die weet hoe je kunt aanpassen dat je niet boven ja 4g kan gaan, maar wel kan bijkopen indien nodig?

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Josette
Wijze
Wijze

@Maxime2  goedemorgen,

allereerst voor jou,

Tagnieuw.jpg

Om op je vraag te antwoorden,  je logt in op je klantenzone als je nog niet bent geregistreerd

dat dan even doen.

Daar kan je alles lezen en zien. Kies voor jouw nummer als er meerdere zijn.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

haelewyn
Leidende verkenner

In de app kan je het ook wijzigen.

 

Activeer de optie data control wanneer je maar wenst via de My Orange-app (Tarief en opties > Opties beheren > Actieve opties).

In mijn klantenzone voor het Go abonnement zie ik enkel de surfherlaadbeurten. Dat doet mij vermoeden dat ik na het toegestane datavolume enkel kan tijdelijk afgesloten worden voor het gebruik van data tenzij ik een surfherlaadbeurt bij koop.

Niet verwarren met travel data control.

Als je data in België op zijn betekent dat niets voor je data buiten Europa. Die kan nog altijd worden aangerekend. Met travel data control kan je de 'schade' beperken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Maxime2  je kan het advies van @Josette  opvolgen want die heeft gelijk dat je in je klantenzone een limiet kan instellen. Je kan ook eventueel in je gsm bij je instellingen een soort limiet instellen zodat je een waarschuwing krijgt als je je limiet gaat bereiken. LET WEL OP ... dit is niet in ieder toestel mogelijk dus kijk eerst na of je toestel dit wel kan. Maar de oplossing van @Josette  is wel de beste oplossing. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Maxime2  goedemorgen,

allereerst voor jou,

Tagnieuw.jpg

Om op je vraag te antwoorden,  je logt in op je klantenzone als je nog niet bent geregistreerd

dat dan even doen.

Daar kan je alles lezen en zien. Kies voor jouw nummer als er meerdere zijn.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Maxime2
Aspirant verkenner

Ok bedankt!

Josette
Wijze
Wijze

@Maxime2  bedankt voor je antwoord,

nog een fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen