Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-08-20 10h24
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Iemand die weet hoe je kunt aanpassen dat je niet boven ja 4g kan gaan, maar wel kan bijkopen indien nodig?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Maxime2 goedemorgen,
allereerst voor jou,
Om op je vraag te antwoorden, je logt in op je klantenzone als je nog niet bent geregistreerd
dat dan even doen.
Daar kan je alles lezen en zien. Kies voor jouw nummer als er meerdere zijn.
Succes.
In de app kan je het ook wijzigen.
Activeer de optie data control wanneer je maar wenst via de My Orange-app (Tarief en opties > Opties beheren > Actieve opties).
In mijn klantenzone voor het Go abonnement zie ik enkel de surfherlaadbeurten. Dat doet mij vermoeden dat ik na het toegestane datavolume enkel kan tijdelijk afgesloten worden voor het gebruik van data tenzij ik een surfherlaadbeurt bij koop.
Niet verwarren met travel data control.
Als je data in België op zijn betekent dat niets voor je data buiten Europa. Die kan nog altijd worden aangerekend. Met travel data control kan je de 'schade' beperken.
In de app kan je het ook wijzigen.
Activeer de optie data control wanneer je maar wenst via de My Orange-app (Tarief en opties > Opties beheren > Actieve opties).
In mijn klantenzone voor het Go abonnement zie ik enkel de surfherlaadbeurten. Dat doet mij vermoeden dat ik na het toegestane datavolume enkel kan tijdelijk afgesloten worden voor het gebruik van data tenzij ik een surfherlaadbeurt bij koop.
Niet verwarren met travel data control.
Als je data in België op zijn betekent dat niets voor je data buiten Europa. Die kan nog altijd worden aangerekend. Met travel data control kan je de 'schade' beperken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |