Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 21h09
Antwoorden: 2 antwoorden
<p>Hoi heb een abonnement van go extreme , al een tijdje doe mijn mobile internet raar is zeer traag heb naar mijn verbruik gekeken daar sta mijn data op 300.00 GB en op snelheid 512 kbps is ,waarom is dat en wat kan ik aan doen voor te veranderen
Wanneer uw inbegrepen bundel opgebruikt is daalt uw snelheid inderdaad zeer sterk. Tot aan de volgende maand, dan heb je weer volop data met bijbehorende snelheid.
Wanneer je echter zeker bent dat je niet zoveel verbruikt hebt dien je contact op te nemen met de klantendienst. Dan kunnen wij hier op Tribe u niet verder helpen, wij zijn immers allemaal ook gewone klanten.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |