annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobile data

Topic gestart op: 01-09-24 21h09

Antwoorden: 2 antwoorden

Els5
Aspirant verkenner

Mobile data

<p>Hoi heb een abonnement van go extreme , al een tijdje doe mijn mobile internet raar is zeer traag heb naar mijn verbruik  gekeken daar sta mijn data op 300.00 GB  en op snelheid  512 kbps is ,waarom is dat en wat kan ik aan doen voor te veranderen 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@Els5 

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Wanneer uw inbegrepen bundel opgebruikt is daalt uw snelheid inderdaad zeer sterk. Tot aan de volgende maand, dan heb je weer volop data met bijbehorende snelheid.

Wanneer je echter zeker bent dat je niet zoveel verbruikt hebt dien je contact op te nemen met de klantendienst. Dan kunnen wij hier op Tribe u niet verder helpen, wij zijn immers allemaal ook gewone klanten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen