Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-23 18h13
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste Mevrouw/Mijnheer,
Het moet ons van het hart !
Tot op heden is de mobiele verbinding met jullie 4G Orange mobile netwerk bijna niet meer toelaatbaar.
Wij zijn bijna, eerder helemaal niet meer bereikbaar via onze smartphone in ons huis noch in onze tuin die gevestigd is in Hansbeke / Nevele /Oost vlaanderen
Evenzeer of het nu met een nieuwe smartphone ( met recente updates ) of een ouder toestel gaat , we zijn bijna niet meer bereikbaar.
Alle instellingen van onze toestellen zijn nagezien en voldoen aan de 3G/4G ontvangst, als technicus electriciteit zijn we voldoende op de hoogte en zijn we niet geholpen met klassieke berichtgeving.
We stellen vast ,1 x we ons verplaatsen naar Landegem /Nevele zijn de problemen opgelost.
Het is hier een echt issue geworden in onze straat /dorp bij Orange gebruikers , vergelijkingen worden gemaakt met andere providers en komen tot de vaststelling dat Orange geen voorbeeld is van een goeie verbinding.
Mijn vrouw en ik betalen onze Orange facturen netjes op tijd , en verwachten dus ook een goede dienstverlening , we zijn al jaren klant bij jullie.
Wij verwachten een duidelijk en constructieve oplossing van het probleem., zonder enige extra kosten.
Graag communicatie per mail want de bel doet het niet 😢
Vriendelijke Groeten,
In Hansbeke dorp heeft momenteel enkel Proximus antennes staan in de kerk, maar aangezien Orange en Proximus samenwerken om overal nieuwe (gedeelde) antennes te plaatsen zou de ontvangst wel moeten beteren. Voor de mast in de Hansbekestraat werd er alvast een Orange conformiteitsattest goedgekeurd. Ze zijn ook nieuw daar op die mast.
Zoals gezegd alleen klanten hier
Als je een vaste internet verbinding thuis hebt
(1) Je telefoon instellen voor VoWifi
Indien dit niet helpt
(2) Een mobile booster 4G aanvragen bij Orange (gratis)
Mobile Booster 4G versterkt het Orange- 4G netwerk in huis. Zo kan iedereen in het hele huis zorgeloos bellen en sms’en. Je gsm moet 4G -compatibel zijn en VoLTE ondersteunen.
Zie Ik ondervind netwerkproblemen thuis: wat kan ik eraan doen? | Orange België
het is zeer vervelend als je een probleem ondervindt enkel kunnen wij dit niet oplossen.
Dit is geen klantendienst en Orange medewerkers lezen dit niet. Er zal dus vanuit deze kant niks gebeuren enkel als je de klantendienst verwittigd. Dit kan niet per email want dat er is geen email adres enkel telefonisch of via Facebook moest je daar een account hebben.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |