annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Multi Esim voor smartwatch

Topic gestart op: 15-10-23 20h53

Antwoorden: 8 antwoorden

ldf
Gewaardeerd verkenner

Multi Esim voor smartwatch

Dag,

Ik ben van plan een pixel watch LTE aan te schaffen en wens deze natuurlijk ten volle te kunnen gebruiken. Niet steeds gsm moeten meenemen bij het sporten.

Orange heeft nog geen multi esim. Telenet (en Orange FR ) wel. Technisch moet dit snel te regelen en aan te bieden zijn, toch.

Wanneer mogen we deze dienst verwachten?

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@ldf 

Het overgaan naar een andere provider is ook niet aan de orde hoor. Telenet heeft enkel E-sim ondersteuning voor de smartwatch en niks voor de gsm toestellen. Misschien pas ergens volgend jaar zal het komen voor de gsm bij Telenet want ik hoor er niks over of lees dat het bij Telenet komt. Bij Proximus is het enkel ondersteuning voor de gsm zoals bij Orange en ook daar hoor of lees ik niks van dat ze ook voor smartwatches gaan ondersteunen.

Geen idee wat de redenen zijn om daar geen ondersteuning op te bieden maar vindt zelf dat alle providers dit al wel hadden mogen ondersteunen. Je kan niet echt één provider nemen die de twee ondersteund.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ldf
Gewaardeerd verkenner

Dank voor je reactie.

Wist niet dat Telenet geen esim voor gsm had. Toch bieden zij met One Number een werkend systeem aan voor smartwatch en -phone.

Deze dienst verlenen kan technisch en financieel toch niet zo moeilijk zijn voor een onderneming die innovatief en klantvriendelijk behoort te zijn - zie weerom onze buurlanden. 
Waarom loopt men in België steeds achteraan? 😞

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ldf 

Nee Telenet heeft het niet voor gsm enkel voor de smartwatch en eigenlijk is dat wel een tegenvaller moet ik zeggen. Want ze hadden , net zoals Orange eigenlijk , 1 van de eerste kunnen zijn die allebei zou aanbieden. Orange en Telenet zijn dus eigenlijk niet geheel slim geweest in mijn ogen en zeker Orange want die had als aller eerste de E-sim. One numder heb je pas als je zo een pakket One hebt anders kun je die E-sim voor de smartwatch niet gebruiken. Orange bied zijn E-sim wel in elk pakket aan ook al heb enkel de gsm bij Orange. Bij Telenet moet je dus zo een totaal pakket hebben anders kun je het ook niet eens nemen. En ik kan het weten want ik had tot voor kort Telenet maar goed ben er weg aangezien mijn fiber kabel binnen ligt maar dat is een ander verhaal.

Maar goed het nu éénmaal zo en is het iets technisch of iets financieels geen idee. En ja we lopen achter de feiten aan dat is waar maar dat zijn we gewend.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Your guess is as good as mine

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen