annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe SIM kaart blijft niet ontvangen

Topic gestart op: 26-09-22 11h59

Antwoorden: 5 antwoorden

Laura_85
Aspirant verkenner

Nieuwe SIM kaart blijft niet ontvangen

Op 31/08 aanvraag gedaan om de prepaid kaart van mijn partner (bij Proximus) om te zetten naar een abonnement bij Orange. Teruggebeld en werd ik van kastje naar muur gestuurd en niemand die mij eigenlijk wou/kon helpen. Op 13/9 dan toch medewerker die liet weten dat de eerst aanvraag mislukt was en een nieuwe heeft gedaan, zou nu zeker in orde zijn en de kaart zou binnen de 2 werkdagen in de bus steken. Week later, nog altijd niets. Nog eens gebeld, moest ik naar 5000 bellen maar daar neemt niemand op, hele dag zijn alle medewerkers aan de lijn. Mocht ik bericht in spreken. Op alle ingesproken berichten is er NIEMAND die terug gebeld heeft. op 22/09 dan nog eens poging en heel vreemd, maar de vorige aanvraag was opnieuw mislukt. Maar deze keer werd alles helemaal juist ingegeven en ging ik de dag erna, ten laatste maandag zeker de nieuwe kaart ontvangen. Rarara... vandaag weer niets ontvangen. 

Schriftelijk klacht indienen gaat dus blijkbaar niet... heel vreemd. Bellen lukt helft van de keren niet want dan hang je minstens uur in wacht vooraleer je geholpen wordt. Heel frustrerend eigenlijk allemaal...

Nog iemand die zoiets meemaakt of heeft meegemaakt? 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Divelop
Rekruut scout

Ik heb exact hetzelfde probleem. Je zou denken dat ze toch wat moeite doen om nieuwe klanten te helpen...

0 pluimen
Laura_85
Aspirant verkenner

Ze doen blijkbaar zelf geen moeite voor trouwe klanten. Ik heb zelf al jaren tv, internet en mobiel bij orange. Wouden nu abonnement voor mijn partner aan de bundel toevoegen, maar da's blijkbaar mission impossible. Serieus aant overwegen om te veranderen van provider. Vandaag geen antwoord meer via chat, niemand die antwoord als ik bel, niemand die terug belt als ik bericht inspreek. Ben echt teleurgesteld. Als dit de service van orange is, awel merci!

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Laura_85 Ziet er naar uit dat de chat momenteel down is

Andere manieren

Via My Orange - mijn producten beheren - (onderaan) mobiel abonnement toevoegen

Hier abonnement kiezen - en in winkelwagen - daarna heb je keuzes (nieuw nr/bestaand nr) en om aan een bestaand klantennr toe te voegen

good luck

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Probeer de chat even @Laura_85 

Volledig naar onder scrollen, dan zie je rechts een blauw icoon.  Daar op klikken

Best je verhaal en tel nr voorbereiden.. Dan kun je het copieren en plakken in het chat venster

Good luck

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen