annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant

Topic gestart op: 21-11-24 08h12

Antwoorden: 2 antwoorden

Elsv7
Aspirant verkenner

Nieuwe klant

@Orange ik heb gisterenavond mijn simkaart geactiveerd maar ik kan nog niet bellen, want moet ik doen om deze te activeren? Ik ben Thuisverpleegster ik heb wel mijn gsm en mijn5G nodig

bel de klantendienst als je niet kan bellen!!!!

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@Elsv7  2 dagen later, is het nu oké?  🤔

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Elsv7  goedemorgen,

lees hier eens eventjes.

https://www.orange.be/nl/hulp/orange-klant-worden/mijn-bestelling/hoe-verloopt-de-levering-van-mijn-...

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Leden met de meeste pluimen