annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbeperkt internet

Topic gestart op: 12-03-20 06h26

Antwoorden: 10 antwoorden

Cordy
Aspirant verkenner

Onbeperkt internet

OPGELOST

Beste, ik heb een onbeperkt internet abonnement.. Van zodra ik over de 20 GB zit kan ik gwn geen muziek beluisteren of een filmpje bekijken op youtube.. 15 seconden laden om dan 2 seconden te kijken zo elke keer opnieuw.. Vind dit echt niet kunnen.. Dit is toch niet onbeperkt eh 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
borantino
Aspirant verkenner

Updaten naar meer onbeperkt? Belachelijk!!!

Onbeperkt is onbeperkt!! Anders moeten ze het maar anders noemen. bedenk dat je a volonté gaat eten en drinken maar na het 2e glas komt er bijna niets meer uit de tap en moet je je glas vol druppelen. Zou u dat aanvaardbaar vinden? Nee, waarom hier dan wel.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
TomB
Orange-werknemer

Beste,

Mocht onbeperkt daadwerkelijk onbeperkt zijn zou er nergens meer thuis internet verkocht worden (los van operator) aangezien men gewoon een hotspot zou openen en heel het gezin er gebruik van laten maken. 

Staat ook duidelijk in het contract. Er moet ergens een grens zijn. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom 


borantino
Aspirant verkenner

Ben ik niet mee eens. Men zou het ook in een pak kunnen verkopen met thuis internet en het zo prijzen dat het gek zou zijn zonder thuis internet. Je laat het ook iets te mooi uitschijnen met  die hotspot ,en als die persoon gaan werken is??? De rest geen internet. Denk niet dat jij een gezin hebt met tieners want zo werkt het niet meer zenne. En zeg nu zelf eerlijk de toekomst is toch iedereen een onbeperkt abonnement aan een BETAALBARE prijs.

0 pluimen
DennisDG
Ervaren verkenner

Beste,

Dan wilt dit zeggen dat uw mobiele data van uw bundel opgebruikt is. Eens dan kan u enkel gebruik maken van mobiele dat aan een vertraagde snelheid. Dus dan zal je moeten naar een hoger abonnement updaten waar u nog meer mobiele data heeft in uw bundel. Dit klopt en is inderdaad niet volledig onbeperkt, maar hier in België is onbeperkt nooit echt 100 % onbeperkt. Dus dit weet je nu dan. Bij deze zou ik zeggen houd hier rekening mee.

 

 

borantino
Aspirant verkenner

Updaten naar meer onbeperkt? Belachelijk!!!

Onbeperkt is onbeperkt!! Anders moeten ze het maar anders noemen. bedenk dat je a volonté gaat eten en drinken maar na het 2e glas komt er bijna niets meer uit de tap en moet je je glas vol druppelen. Zou u dat aanvaardbaar vinden? Nee, waarom hier dan wel.

Leden met de meeste pluimen