annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Op reis naar rhodos Griekenland

Topic gestart op: 30-08-21 18h07

Antwoorden: 3 antwoorden

Kakker
Rekruut scout

Op reis naar rhodos Griekenland

OPGELOST

Ik ga op reis naar Rhodos en mijn vraag is moet ik roaming kosten betalen in Rhodos . Ben twee jaar geleden naar Kos Griekenland geweest en ondanks dit Europese unie is toch kosten moeten betalen omdat het te dicht tegen Bodrum was en die mast gebruikt is .Dus zonder mijn weten toch extra kosten weet iemand hier of dit ook het geval is voor Rhodos mvg 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hetgeen van belang is, dat is met welke provider je verbinding maakt. Dat moet je desnoods manueel aanpassen. Waar je exact fysisch bent is niet belangrijk. Daarom dat je in grensgebieden soms voor verrassingen komt te staan.

Dat heb je niet enkel in Griekenland als je te dicht bij Turkije bent, dat heb je hier net zo goed als je te dicht bij Zwitserland bent.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Kakker  goedemorgen,

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hetgeen van belang is, dat is met welke provider je verbinding maakt. Dat moet je desnoods manueel aanpassen. Waar je exact fysisch bent is niet belangrijk. Daarom dat je in grensgebieden soms voor verrassingen komt te staan.

Dat heb je niet enkel in Griekenland als je te dicht bij Turkije bent, dat heb je hier net zo goed als je te dicht bij Zwitserland bent.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ilyaszaaf
Gewaardeerd verkenner

Juiste antwoord👍🏻

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen