Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-08-21 18h07
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ga op reis naar Rhodos en mijn vraag is moet ik roaming kosten betalen in Rhodos . Ben twee jaar geleden naar Kos Griekenland geweest en ondanks dit Europese unie is toch kosten moeten betalen omdat het te dicht tegen Bodrum was en die mast gebruikt is .Dus zonder mijn weten toch extra kosten weet iemand hier of dit ook het geval is voor Rhodos mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hetgeen van belang is, dat is met welke provider je verbinding maakt. Dat moet je desnoods manueel aanpassen. Waar je exact fysisch bent is niet belangrijk. Daarom dat je in grensgebieden soms voor verrassingen komt te staan.
Dat heb je niet enkel in Griekenland als je te dicht bij Turkije bent, dat heb je hier net zo goed als je te dicht bij Zwitserland bent.
Hetgeen van belang is, dat is met welke provider je verbinding maakt. Dat moet je desnoods manueel aanpassen. Waar je exact fysisch bent is niet belangrijk. Daarom dat je in grensgebieden soms voor verrassingen komt te staan.
Dat heb je niet enkel in Griekenland als je te dicht bij Turkije bent, dat heb je hier net zo goed als je te dicht bij Zwitserland bent.
Juiste antwoord👍🏻
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
2 | |
1 | |
1 |