Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-08-22 16h09
Antwoorden: 13 antwoorden
Hoi,
Ik ben een paar dagen in België komen wonen, niet ver van de Nederlandse grens. Nu heb ik in in mijn woonruimte helemaal geen internetverbinding/wifi en dat wil ik wel graag. Vooral omdat ik erg slecht bereik heb in mijn woning op het Nederlandse netwerk. Wanneer ik mijn adres invul op de site om dekking te controleren, wordt het volgende aangegeven:
2G dekking: goed
3G dekking: zwak
4G dekking: uitstekend
Nu is mijn vraag of het wel mogelijk is om een goede 4G-dekking te hebben in mijn woning als ik daar geen bereik heb vanaf mijn Nederlandse netwerk waarbij mijn mobiel abonnement loopt. Ik hoop op reactie.
Als je dekking nu marginaal is verwacht ik niet dat het met een flybox veel beter zal zijn
Kun je je nederlands abonnement niet in roaming zetten - dan zit je op een Belgisch netwerk - betere dekking in de veronderstelling dat dit voor een plaats in Belgie is
Dataroaming heb ik al aanstaan, maar helaas daarmee alsnog vrijwel geen bereik. Ik woon aan een bosrand, misschien dat daarom het bereik zo slecht is..
Is vast internet een optie ? Dan kun je WIfi gebruiken
Ik ga dat even uitzoeken, maar dat is uiteraard een duurdere optie. Ik wilde daarom er eerst achterkomen of een flybox een optie was maar ik weet nu dat het daarmee waarschijnlijk niet veel beter wordt. Bedankt voor de hulp.
You're welcome, @daniellehuijpen
Je moet eens zien wat er van bekabeling is
Als je de klassieke koperdaad hebt kun je bij Proximus, Scarlet of EdpNet terecht- wel aan wat lagere snelheid - en als je niet het snelst moet hebben zitten er minder dure oplossingen tussen
Als je de mogelijkheid tot coax kabel hebt - dan zou ik naar Orange gaan
Enkel internet = 42 /maand Home Internet | Orange België
Als je er een mobiel bijneemt kost het maar 36 - voor internet dan
Configureer je Love pack | Orange België
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |