annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Flybox Nederlands Netwerk

Topic gestart op: 31-08-22 16h09

Antwoorden: 13 antwoorden

daniellehuijpen
Gewaardeerd verkenner

Orange Flybox Nederlands Netwerk

Hoi,

Ik ben een paar dagen in België komen wonen, niet ver van de Nederlandse grens. Nu heb ik in in mijn woonruimte helemaal geen internetverbinding/wifi en dat wil ik wel graag. Vooral omdat ik erg slecht bereik heb in mijn woning op het Nederlandse netwerk. Wanneer ik mijn adres invul op de site om dekking te controleren, wordt het volgende aangegeven:

2G dekking: goed

3G dekking: zwak

4G dekking: uitstekend

Nu is mijn vraag of het wel mogelijk is om een goede 4G-dekking te hebben in mijn woning als ik daar geen bereik heb vanaf mijn Nederlandse netwerk waarbij mijn mobiel abonnement loopt. Ik hoop op reactie. 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Gregory
Wijze
Wijze

Als je dekking nu marginaal is verwacht ik niet dat het met een flybox veel beter zal zijn

Kun je je nederlands abonnement niet in roaming zetten - dan zit je op een Belgisch netwerk - betere dekking in de veronderstelling dat dit voor een plaats in Belgie is

0 pluimen
daniellehuijpen
Gewaardeerd verkenner

Dataroaming heb ik al aanstaan, maar helaas daarmee alsnog vrijwel geen bereik. Ik woon aan een bosrand, misschien dat daarom het bereik zo slecht is..

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Is vast internet een optie ?  Dan kun je WIfi gebruiken

0 pluimen
daniellehuijpen
Gewaardeerd verkenner

Ik ga dat even uitzoeken, maar dat is uiteraard een duurdere optie. Ik wilde daarom er eerst achterkomen of een flybox een optie was maar ik weet nu dat het daarmee waarschijnlijk niet veel beter wordt. Bedankt voor de hulp.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

You're welcome, @daniellehuijpen 

Je moet eens zien wat er van bekabeling is

Als je de klassieke koperdaad hebt kun je bij Proximus, Scarlet of EdpNet terecht- wel aan wat lagere snelheid - en als je niet het snelst moet hebben zitten er minder dure oplossingen tussen

Als je de mogelijkheid tot coax kabel hebt - dan zou ik naar Orange gaan

Enkel internet = 42 /maand Home Internet | Orange België

Als je er een mobiel bijneemt kost het maar 36 - voor internet dan 

Configureer je Love pack | Orange België

 

 

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen